|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Kijk jij en Bas zijn leuke HQ gangers, maar de sfeer op de grote feesten bij HQ is niet om over naar huis te schrijvene, zowel de HQ tent op impulz van vorig jaar als bijvoorbeeld HQ XL was de sfeer bedroevend |
jajaj mee eens, maar 2002 was :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: En trouwens vorig jaar met tidy boys en lab 4 was echte dolle boel daar. maar Ik denk doordat ze nu 2 hardere dingen hebben en 1 hq dat de echte ukhardhouse lekker bij hq gaan springen en de rest ergens anders gaan beuqen. en dat komt de sfeer ten goede.
ik vind het jammer dat ze zoveel hardere dingen nu hebben neergezet. Vorig jaar mainstage was echt wel vet. Maar ik begrijp het wel. UDC heeft jaren geprobeerd de hardstyl buiten te houden met als gevolg dat de kaartverkoop stagneerde op veel ffeesten. En ook al waren de afgelopen 2 impulz outdoor edities zo goed als uitverkocht ze willen denk ik geen risico lopen.
maar goed tis zonde, zker omdat het echt een top locatie is |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
. En ook al waren de afgelopen 2 impulz outdoor edities zo goed als uitverkocht ze willen denk ik geen risico lopen.
|
Nou ik kan mij nog wel vaag herrinneren dat er tyfus veel kaarten weg gegeven werden om de toko te vullen!! En ik die dus al een kaartje had vond dat PAS kansloos.
En een line-up voor ieder wat wils is toch beter. Hier zit altijd iedereen te zeiken als er weer wat harders bijkomt terwijl het gewoon realistisch is. Leer er mee leven of vermijd de grote feesten en hou op met steeds dat zelfde gejank want het verandert toch niet!! :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Remy D
Hier zit altijd iedereen te zeiken als er weer wat harders bijkomt terwijl het gewoon realistisch is. Leer er mee leven of vermijd de grote feesten en hou op met steeds dat zelfde gejank want het verandert toch niet!! :D |
realistisch is het zker, jammer is het ook |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
(Zo na een half jaar eindelijk weer is een post van mij :P)
Hmm...de techno vind ik (iemand die nog amper feeste heb bezocht :P) zeker lekker en Ferry Corsten is ook wel leuk :) en verder de oldskool is ook wel grappig...maar toch niet wat ik verwacht maja ik ga iig wel :D |
|
|
| jp |
Mainstage (Eurogrooves)
Ronald van Gelderen
Cor Fijneman
John 00 Flemming
Ferry Corsten
Flutlicht VS SHOKK
Johan Gielen
Don Diablo
Reeloop
Host by:MC Stretch.
HQ Area (UK Hardhouse)
Amber D
JP
Tom Harding
Eddie Halliwell
Scot Project
Organ Donors Dex n Fx
Lab 4 Live
Proteus
Host by:MC Da Silva
Concept Area (Techno)
Shinedoe
Renato Cohen
Christian Wunsch Live
Montana
Cari Lekebusch
Darren Kay
Monika Kruse
Secret Cinema Live
Surgeon
Host by:MC Paul T
Hardstyle Area
Tommy Pulse
Bobby V VS Brennan & Heart B2B
Cally & Juice
Clive King
Uberdruck & The Crow
Warmduscher
Blutonium Boy
Mark EG
Trance Generators
Host by:MC Gunner
Multigroove Area
CJ Bolland
Misha-B
Lenny Dee
Buzz Fuzz
Franky Jones
Bonzai Classic Traxx Live
Armani & Ghost, Jordens
Fierce Ruling Diva
Champ-e-on
Bountyhunter
Dano
Beach Area (club)
Dame
Quinten de Rozario
Victor Coral
Steve Carta
Marysol
Marcello
Remy
Per
Behalve beach ziet het er indrukwekkend uit :eyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|