|
|
| TranceFool |
| Vergeleken met voorgaande edities vind ik dit echt een boutline-up, erg jammer :( |
|
|
| Dj Lex |
| Wat ruk zeg! Een hardstyle stage, HQ stage en een Multigroove stage :conf: Jammer dat UDC ook al de hardere kant opgaat, voorgaande jaren twee keer een topfeest, maar deze drie areas zullen de sfeer niet ten goede komen. |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wat ruk zeg! Een hardstyle stage, HQ stage en een Multigroove stage :conf: Jammer dat UDC ook al de hardere kant opgaat, voorgaande jaren twee keer een topfeest, maar deze drie areas zullen de sfeer niet ten goede komen. |
HQ stage is er al een tijdje en de sfeer was altijd goed maar dat met een hardstyle multigroove stage ben ik wel met je eens. laten ze die zooi bij kju-dens houden:D |
|
|
| SnuggLe |
| Nope, ben d'r ook nie bij... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by snitz
HQ stage is er al een tijdje en de sfeer was altijd goed maar dat met een hardstyle multigroove stage ben ik wel met je eens. laten ze die zooi bij kju-dens houden:D |
Kijk jij en Bas zijn leuke HQ gangers, maar de sfeer op de grote feesten bij HQ is niet om over naar huis te schrijvene, zowel de HQ tent op impulz van vorig jaar als bijvoorbeeld HQ XL was de sfeer bedroevend |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|