return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Impulz Outdoor 26 juni

FunkySimon
IMPULZ OUTDOOR 2004

Een klein verslagje met wat foto's erbij!

Twee kaarten voor Impulz had ik gekregen, en aangezien het mij wel geinig leek om is een nacht festival mee te maken ben ik er heen gegaan.

Eenmaal aangekomen in Apeldoorn (wat een klereind zeg) was het al 20:30 en zou het pakken van de pendelbus niet verstandig zijn ivm de voetbal. Dus wij het eerste de beste kroeg in om daar het voetballen te kijken.
Mooi scherm, gezellige mensen en bier 90 cent. Wat wil je nog meer.

Toen Nederland gewonnen had zat de stemming er goed in de pendelbus.

Aangekomen op het festival terrein, snel naar binnen om een kluisje te huren.
Festival terrein zag er mooi uit.

Eerst liepen we op de HQ tent af, waar Tom Harding net lekker bezig was. Het geluid stond overal redelijk zacht, maar hiervoor waren wij van te voren gewaarschuwd. Beetje vooraan gaan staan hielp al een stuk.

Hierna het terrein een beetje verkend. Leuk strandje met hele vette groene laser over het water heen. Groot pluspunt.

Bij de Main zag het er ook goed uit, mooie lasers en lekkere muziek.

Snel door naar de techno waar Darren Kay echt heel lekker bezig was. De sfeer was er goed, mensen gingen echt op in de muziek.

Mooi ronddraaiend logo hing er in de lucht.

Toen terug naar de HQ voor LAB4 live en daarna was het wel weer mooi geweest.

Al met al een geinig feestje, al zou ik er niet voor betaald hebben denk ik.

Plus Punten:
> Pendelbussen werkten goed.
> Terrein was erg mooi, ook de aankleding zelfs bij de hardstyle had het iets sprookjesachtigs
> weinig last gehad van hardstyle en hardcore, omdat die ver van techno main en club lagen.

Min Punten:
> geluid stond erg zacht
> wel pinnen voor drankbonnen maar niet pinnen voor eetbonnen
basvh
ik kon nog vip kaarten krijgen voor 25 euro. maar nee ik moest tentamens leren mooi kut allemaal.

feest schijnt bijzonder vet te zijn geweest. Bij proteus stonden er 4 striptease dames op het podium. Amber D schijnt een goed debuut te hebben gehad. Alleen liepen er wat meer lonsdale figuren rond dan andere jaren. maar dat was te verwachten met multigroove erbij.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh

feest schijnt bijzonder vet te zijn geweest. Bij proteus stonden er 4 striptease dames op het podium.

Lol, lijkt nu net alsof het een vet feest was doordat er strippers waren.......
basvh
haha nee zo bedoelde ik het niet. Anders kan ik beter naar andere etablissementen gaan dan naar house partys! :D
basvh
voordat jullie met pics or stfu beginnen hier wat fotos van partyvibes:

Dance valley busjes

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland