return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Killerpill... ff uitkijken jongens :)

Henkie_henk
Killerpil met pma nu toch in Nederland

Pma is het slechte zusje van mdma en kan dodelijk zijn. In verschillende Europese landen heeft pma al elf slachtoffers geëist. Volgens de politie is het de eerste keer dat pma in Nederland opduikt. Er word aangeraden nu extra voorzichtig te zijn met het gebruik van pillen en je waar eerst te laten testen.

PMA kan dodelijk zijn...

De pma is gevonden doordat een dealer in Maastricht zijn handel op straat probeerde te slijten. Hij werd opgepakt, waarna in het lab werd ontdekt dat er pma in de 212 pillen zat. De gevonden partij had ditmaal het Nike-logo, de eerder ontdekte pma-pillen hadden het Mitsubishi en xTc-logo.

Mitsubishi logo op PMA pillen gevonden...

Ja ik kan goed jatten van andere sites.. maar kijk gewoon ff uit oooowkay dat je nie denkt....mmmm mitsubishi en dan mmmmm vleugeltjes op me rug
Miss Proximus
hey! naäper! :D hehehe GREAT MINDS THINK ALIKE!!!!!
Miss Proximus
Dit was dus mijn thread haha:D:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Voor de pillenfreaks:

Levensgevaarlijke drug duikt op in Antwerpen

RIJSWIJK - In het Antwerpse uitgaansleven, waar ieder weekend veel Nederlanders dancings bezoeken, is een nieuwe levensgevaarlijke drug ontdekt: PMA (parametoxy amfetamine). De pillen met deze stof hebben in Antwerpen al twee slachtoffers geëist.

In Nederland is de synthetische drug met de PMA-stof, die verkocht wordt als een gewone xtc-pil, twee keer aangetroffen, aldus een woordvoerder van het onderzoekscentrum Trimbos Instituut in Utrecht. Het centrum waarschuwt voor de nieuwe ontdekking in België. Minister Aelvoet van Volksgezondheid in België heeft naar aanleiding van de problemen een brief naar alle spoedafdelingen van de ziekenhuizen gestuurd, waarin ze de artsen wijst op de gevaren van PMA.

Langzame werking

Het gevaar van de pil zit volgens de woordvoerder bij het Trimbos Instituut in de langzame werking. Werkt een xtc-pil vaak al na 15 á 20 minuten, de PMA-pil werkt na ongeveer een uur. "Dat vergroot het risico dat de gebruiker al een nieuwe pil inneemt, voordat de eerste zijn uitwerking heeft. Dat kan leiden tot een overdosis."

Dat de pil op de Nederlandse markt nog geen trend is, komt volgens de zegsman van het Trimbos Instituut door de drugsmonitor in Nederland. Drugsgebruikers kunnen hun drugs laten testen. Bovendien zijn Nederlanders over het algemeen wat voorzichtiger met het gebruik van nieuwe drugs, aldus de woordvoerder. Het Trimbos Instituut kent ongeveer 60 procent van de drugsmarkt. Dat zal in de toekomst alleen maar meer worden omdat het weer drugs wil gaan testen op feesten.

De PMA-pil is rond, 8 millimeter doorsnee en 4 millimeter dik. Het pilletje heeft een beige kleur met lichtbruine stippen en draagt het logo xTc (met hoofdletter T).

De inname van meerdere PMA-tabletten kan gevaarlijke gevolgen hebben, uiteenlopend van een drastische verhoging van de lichaamstemperatuur, een verhoging van de bloeddruk, onregelmatige hartslag, hartaanval en ademhalingsmoeilijkheden. In extreme gevallen kan het zelfs leiden tot een coma of de dood.

NOTE: Ik hoorde op t nieuws dat t een grijs pilletje was met een NIKE logo!!

Cheerz Proxi
!_PeTrUs_!
Haha wat lache. Ik kon vanavond een pakketje van 100 nieuwe soort Mitsubishi kopen. dat heb ik dus niet gedaan en is misschien nog helemaal zo gek nog niet. Ik hou het dan maar gewoon bij m'n reguliere troep (ja dat is het!!! :eyes: DUH!!!). Maar testen zit er ook niet altijd in, dus voorzichtig zijn lui. Neem eerst een halve, dan merk je wel of het goed valt of niet...

GReeTZ
Miss Proximus
Mijn leverancier test ALTIJD zijn . Brengt er gewoon eentje naar zo'n verslavingszorg-huis ofzo, die word ingenomen en naar t lab gebracht, en n week later weet ie wat ie heeft!
En hij levert ook aan z'n zus, dus slechte zal ie nooit doorverkopen :) joepie!!!!!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland