|
|
| Dago "B" Duck |
Koop dus een extra pilletje, laat hem testen, wacht dus een week met slikken en zorg dat je die troep niet neemt. Op de volgende site vindt je de locaties waar je je pillen ANONIEM kan laten testen: www.xtcinfo.nl
Ongelooflijk dat er mensen zijn die over lijken gaan om de poen !:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Miss Proximus |
| duh! what's new! ennu...de pot verwijt de ketel..... ik bedoel, t is niet alsof mdma totaal veilig is ofzo...wij werken in feite ook een beetje onze eigen dood in de hand! (oei..macaber) |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Het verbaast mij ook nog steeds eigenlijk, dat ik nog zoveel mensen zie die zonder na te denken hele pillen in een rap tempo wegslikken. Slik zelf nooit een hele tenzij ik de pil ken en al eerder heb geslikt. Maar om nu te zeggen eigen schuld dikke bult. Die PMA pillen zijn wel verkocht onder het mom dat er MDMA in zit. Ach, laat ze gewoon testen. Kost een knaak en een weekje wachten....:) :) :) |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Maar om nu te zeggen eigen schuld dikke bult. |
nou ja waarom niet??? tis toch zo |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|