return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Plaatjesinkoop bij Only DJ's

Tiger777
Het idee bestaat om met een paar mensen rond het Brusselse een hoop platen in te kopen bij Only Dj's.
Om 50 plaatjes te versturen naar Belgie vragen ze 16€.
Waarom meedoen?
-Only DJ's heeft een breed aanbod van goeie plaatjes.
-Ze zijn goedkoper dan 2Dance
-Portkosten worden zo lichter, ze worden verdeeld over de deelnemers.
-en zo krijgen we eens een beta meeting in brussel :haha:

Ik zou graag in de paasvakantie de plaatjes doorgeven. Iedereen die wilt meedoen post dat hier maar. Ik PM u dan mijn rekeningnummer. Geef mij dan maar het lijstje door (controleer wel of ze het hebben eh :rolleyes: ). Maandag 7 april (eerste maandag van paasverlof) dien ik dan bij only dj's de bestelling in. De dag zelf is dat nog betaald en tegen donderdag of vrijdag heb ik de plaatjes dan.
Dan spreken we ergens een plaats en dag af om de plaatjes te overhandigen.

Er moeten natuurlijk wel genoeg mensen zijn die geïnteresseerd zijn (ik denk minstens nog 3 anderen buiten ik... Pooley zegt dat hij al meedoet), anders heeft het niet echt zoveel zin.

Als er nog vragen of opmerkingen zijn... post ze ook maar he ;)
emma
ja, lijkt me geen slecht idee

even kijken wat ik wel zou willen hebben en dan zien of mijn bankrekening het toelaat
Kaidreas
arf.. tis zondag avond, en kheb nog altijd geen reet geslapen, daarmee waarschijnlijk... ma ik begrijp et nie?
ik bedoel, wij geven door wa tracks we willen? gij gaat ze bestellen, maar als ze dan nog niet binnenzijn?
en wij moeten da geld op u rekening storten?
ma waarom tracks bestellen die we in een gewone vinyl winkel ook kunnen krijgen? of is het wat ouder werk?
verklaar u nader alstublieft. let niet op de voosheid van deze post btw :eek:
Tiger777
only dj's heeft gewoon een mega-groot aanbod van oudere en nieuwere plaatjes. Op de 2dance heeft het een stapje voor omdat only dj's véél goedkoper is. (Rah - seven voor maar 5.99€!!)
Alleen de portkosten houden mij tegen. Ma als ge die verdeeld onder verschillende mensen is ook da probleem opgelost.

quote:
gij gaat ze bestellen, maar als ze dan nog niet binnenzijn?

ja, ik bestel ze, maar kijk wel na wat ze op hun site hebben he... wa ze nog ni hebben, kan ik nog niet kopen ook niet he :haha:
Kaidreas
quote:
Originally posted by Tiger777
only dj's heeft gewoon een mega-groot aanbod van oudere en nieuwere plaatjes. Op de 2dance heeft het een stapje voor omdat only dj's véél goedkoper is. (Rah - seven voor maar 5.99€!!)
Alleen de portkosten houden mij tegen. Ma als ge die verdeeld onder verschillende mensen is ook da probleem opgelost.

ja, ik bestel ze, maar kijk wel na wat ze op hun site hebben he... wa ze nog ni hebben, kan ik nog niet kopen ook niet he :haha:

joa da is woa...
maybe I'll check out their stock.
misschien zit er wel iets leuk tussen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium