|
|
| Kaidreas |
wete, ik heb wa zitten rond cruisen en zitten kijken, en ik heb toch wel wat gevonden waar mijn interesse naartoe gaat.
maar misschien moet ge me maar eens pm, met hoe we het nu juist gaan regelen hier is in ieder geval mijn lijstje.
btw ik hoop dat ge het serieus meent, want ik heb het nie echt voor zo'n toestanden. ik bedoel ik werk tenslotte ook voor men geld.
ma ik heb er toch vertrouwe in, en anders: Kom ik u achterna en slacht ik u af gelijk een hond :whip: -----> hehehe nee zo erg zal het wel nie zijn. tis maar dat ik da nie echt vertrouw, ma then again ik vertrouw nie veel :toocool: ;) :D
coderoy-sweetest dreams
darren tate vs jono grant- nocturnal creatures
rank 1- breathing (push mixes)
yahel & eyal barkan-voyage (remixes, magikal remake)
ralphie B-massive (restock)
Three drives-carrera 2 (restock)
Hiver & hammer- 5 million miles.
laat maar iets weten owkee. ik hoop dat ze ook echt alles in huis hebben, gelijk ze beweren, want die voyage zit ik ongeveer al heel men leven te zoeken :D |
|
|
| Eagle` |
crap zal voor andere keer zijn kon me weer niet inhouden vandaag :(
...zie welke vinyl-kocht-ik-vandaag-thread... |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
ma ik heb er toch vertrouwe in, en anders: Kom ik u achterna en slacht ik u af gelijk een hond :whip: |
In dat geval zijt ge uitgesloten van deelname :haha:
nenee, ik begrijp het zeker en vast.
Bon... Ik ga efkes op een rij zetten hoe we het gaan doen
Komende woensdag: 31/03: dan geef ik op de website de complete lijst van plaatjes in. Ik giet da in een schoon excel overzichtje en ik reken uit hoeveel iedereen aan plaatjes koopt en ik tel daar ieder zijn deel van portkosten bij.
Nadat ik die lijst bij only DJ's heb ingevoerd bestel ik die plaatjes onmiddelijk.
Iedereen weet dan hoeveel geld hij op mijn rekening moet dumpen (ik handel da liefst op MSN af...). Iedereen moet dan ZO SNEL MOGELIJK die overschrijving maken(ik vind nergens geen betalingstermijn, maar ik veronderstel dat het 30 dagen ofzo zal zijn). Wanneer ik al het geld heb, maak ik de overschrijving. Als alles goed gaat moet dat vrijdag gebeuren. Ervaring leert mij dat het 3 (werk)dagen duurt eer die overschrijving bij hun aankomt. Dus woensdag 7/4 is die bij hun. De courrierdienst vraagt dan noges 3 dagen en dan zijn we maandag 12/4.
Ja... Nu denk ge: verdomme, das allemaal nog ver.
Er is een tweede oplossing. VISA.
Nu, ik heb geen visa, maar onze polster hier wel. Nu ga ik het met hem nog eens overleggen of ik al het geld centraliseer, of dat hij het doet... Ik wil al het administratief werk (oe... gewichtig ;) ) wel op mij pakken en het totaalpakket van geld wel op zijn rekening dumpen.
In dat geval hebben we onze platen de eerste woensdag van de paasvakantie: 7/4.
Aan poolster om te beslissen.
Oh ja... Geef mij pas de lijstjes tegen woensdag... want ik had er al eentje gemaakt en ondertussen zijn der al 3 op de wishlist gekomen en kan ik dus niet meer bestellen. |
|
|
| Tiger777 |
owkay... gepraat met polster
Woensdag 31/03: 20 uur zijn recente platenlijsten bij mij geraakt, via PM of MSN
Ik stel een lijstje op in een overzichtelijk excel ding
Ik speel die lijst door aan poolster
Die geeft dat allemaal netjes in en komt normaal gesproken tot hetzelfde bedrag als op het excel ding
Woensdag: 10 uur: Iedereen weet via PM of MSN hoeveel hij te betalen heeft. Daarbij zal ook een rekeningnummer staan. Gelieve dat zo snel mogelijk over te maken
Donderdag: Poolster heeft de betaling via VISA gemaakt.
Vrijdag: Die is toegekomen en het pakket w verzonden.
Drie dagen laten (zijnde dinsdag OF woensdag) komt het pakket bij polster toe. Hij neemt onze plaatjes mee, we spreken ne meeting point af en de plaatjes worden overhandigd
Fin de transaction!
Oh ja, wanbetalers zullen op 07/04 bezoek krijgen van de russische maffia die hun twee knieschijven komt breken. |
|
|
| Tiger777 |
slecht moment zeker
Er waren uiteindelijk maar 2 deelnemers, mezelf en pooley. Niemand had percies genoeg geld om mee te doen. Is er interesse om in de toekomst nog eens zoiets te organiseren of zegt ge da het niet interessant is? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|