|
|
| Blik |
ja OBI, misschien is dit wel speciaal voor jou.......
ik heb dus een probleem met ID&T Radio Livestream, ik wil dus vanavond naar Armkin van buuren luisteren aangezien hij belooft heeft het meesterlijke plaatje genaamd Souvenir de Chine van Fire & Ice te draaien. Maar ik kom er dus net achter dat de LiveStream het niet doet bij mij, en aangezien ik dus ook ontvangst heb in omgeving Den Bosch:whip: :whip: :whip: kan ik het dus niet luisteren (ja, de geripte liveset morgen misschien)
hij maakt wel verbinding met de server, en er staat ook dat die aan het afspelen is, maar ik kan dus niks horen, en het klokje begint ook niet te lopen, het volume staat helemaal naar rechts........dus ik zou niet weten wat er mis mee is
weet jij het Obi, of de rest misschien |
|
|
| arno |
| misschien heb je al iets anders aanstaan waar je je geluidskaart voor nodig hebt. Dat is het probleem bij mij altijd tenminste, dan sluit ie weer 's iets niet goed af ofzo en dan kan ik heel mn winamp niet meer afspelen, ff opnieuw opstarten helpt bij mij dan. |
|
|
| Blik |
hey bedankt, volgens mij klopte het wel wat je zei, ik had computer opnieuw opgestart en nu doet ie het opeens
dat wordt vanavond lekker Armin luisteren op de computer:D
ook maar een keertje een mailtje sturen naar onze kabelexploitant, want ik wil gewoon ID-T radio op mijn stereo kunnen luisteren, en niet alleen op de computer (in de auto zou natuurlijk ook superstrak zijn:D) |
|
|
| arno |
| ooh, ik voel me nou echt technisch :D, normaal snap ik zelf geen ene reet van computers en nou help ik gewoon iemand uit de brand. Opnieuw opstarten is zo'n beetje de oplossing voor al mijn computer problemen. |
|
|
| Optimus |
Voor al uw problemen:
2 x CTRL + ALT + DEL
:D:D:D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|