return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 
BeTa logo!

Giesber
zo ne nick maakt een T-shirt trouwens al rap 3 keer zo duur (gezien het dan allemaal verschillende exemplaren zijn)
Buoyant
quote:
Originally posted by Giesber
zo ne nick maakt een T-shirt trouwens al rap 3 keer zo duur (gezien het dan allemaal verschillende exemplaren zijn)

misschien ook wel een sterk punt ja

maja geld is voor de meesten hier nie echt het probleem :)
Meltoz
Als we voor T-shirten gaan zou ik ook voor zwarte gaan, komt veel mooier uit... Ik veronderstel dan wel dat we dit gaan drukken, want ge kunt da ok zo laten borduren, ma op ne T-shirt is dit ni te doen en gaat dit bijna alleen ma op polo's...
Ik hebt het volgende bij iemand late uitproberen: kweet nie of jullie da manneke (op de platen van Armind) kennen, hoe zou'k't omschrijven, het engeltje (Armin) met al creooltje e plaat. Voor dit op ne polo te late borduren, tekening was zeer aardig, ma heb't eindresultaat nog nie gezien :rolleyes: Kweet ni of iemand het interessant vind vo zo'n tekening vanachter op de rug? Laat't alleen ma ff wete... :D
FredNova
voor al onze feestjes vroeger gingen we naar Mechelen

http://www.xlweb.be/

super tevreden van...
Zehra
quote:
Originally posted by Meltoz
Als we voor T-shirten gaan zou ik ook voor zwarte gaan, komt veel mooier uit... Ik veronderstel dan wel dat we dit gaan drukken, want ge kunt da ok zo laten borduren, ma op ne T-shirt is dit ni te doen en gaat dit bijna alleen ma op polo's...
Ik hebt het volgende bij iemand late uitproberen: kweet nie of jullie da manneke (op de platen van Armind) kennen, hoe zou'k't omschrijven, het engeltje (Armin) met al creooltje e plaat. Voor dit op ne polo te late borduren, tekening was zeer aardig, ma heb't eindresultaat nog nie gezien :rolleyes: Kweet ni of iemand het interessant vind vo zo'n tekening vanachter op de rug? Laat't alleen ma ff wete... :D

ja kweet wat je bedoelt... kheb ooit eens zo een avatar gemaakt, die ondertussen al de ganse wereld rondgaat :p mah kga da eens ff zoeken hier en ik zal het dalijk eens posten ;)

edit: heb het teruggevonde:

edit2: normaal ist engeltje int blauw mah khad het toen veranderd in rood :) is wel mooier imo. je wilt 't armin engeltje dus achterop? kzal eens zien of ik 't origineel nog kan terugvinden zodat ik het kan aanpassen (kleuren enzo + .gif bestand)

edit3: voor mij hoeft de nick er echt niet op. denk dat het ook verstandig en kostenbesparend is als we ze allemaal identiek maken :) kben maar een arm studentje hoor...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium