|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Freezel
...kleine pre-party bij mij thuis :D :) |
:D :D :D |
|
|
| djcresto |
ikke wil nog altijd mee :toothless
bij deze stel ik mij kandidaat voor een plekske ;)
aja nog een detail, moeten er tickets gekocht worden? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
ikke wil nog altijd mee :toothless
bij deze stel ik mij kandidaat voor een plekske ;)
aja nog een detail, moeten er tickets gekocht worden? |
Bij deze hedde e plekske gereserveerd se ;) :D
Nah, voor die tickets voel'k me e beteke ambetantig omda'k deze, vorige zaterdag, al heb besteld via www.ticketbox.nl... Sorry hiervoor :( :( :(
Misschien kan je samen met nog iemand anders samen je ticket bestellen..? Had die van mij samen met die van Zehra, SilentEagle & Pooley besteld, omda'k zeker wist dat deze mensen mee met de auto gingen... (Heb ze wel nog niet ontvangen, maar ging 5 dagen duren, dus ik wacht zeer geduldig af :o )
Vulling van de voiture:
1. Meltoz
2. Zehra
3. SilentEagle
4. Pooley
5. Freezel
6. DjCresto
7. Emma
edit: voorlopig gaat de laatste plaats naar TOR, omda hij ok an't twijfelen was, ma voorlopig wacht ik nog af... We gaan hier wel nie gaan vechten vo die plaats he :o :D :p
edit: wagentje is vol, wist nie da't zo snel ging gaan :)
edit2: Daar TOR besloten heeft van ni mee te gaan :(, zijn de mensen allemaal bekend die meerijden naar Amsterdam! Het gaat krap worden, maar het moet lukken, ik zou zeggen dat de niet al te grote mensen achteraan in de auto kruipen, want daar is echt ni zoveel beenruimte... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Bij deze hedde e plekske gereserveerd se ;) :D
Nah, voor die tickets voel'k me e beteke ambetantig omda'k deze, vorige zaterdag, al heb besteld via www.ticketbox.nl... Sorry hiervoor :( :( :(
Misschien kan je samen met nog iemand anders samen je ticket bestellen..? Had die van mij samen met die van Zehra, SilentEagle & Pooley besteld, omda'k zeker wist dat deze mensen mee met de auto gingen... (Heb ze wel nog niet ontvangen, maar ging 5 dagen duren, dus ik wacht zeer geduldig af :o )
|
Dat wordt dus nog een probleemke, zoals vele jongeren heb ik gn visa. En ticketjes zijn niet goedkoop zeg, maarja dat heb ik ervoor over. Tis alleen hopen op goeie dag van men pa dat ik ff zijn visa mag gebruiken. En tickets moeten vandaag of morgen besteld worden zie ik. |
|
|
| djcresto |
ticket besteld!
danku papa :toothless :toothless |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|