return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam

Freezel
quote:
Originally posted by Buoyant
Het geld van een student geraakt ook wel eens ooit op eh, dus we zullen lekker blijven zeuren :)

Hebben jullie studiefinanciering in Belgie? In NL krijgen we maandelijks iets van 70 euro (thuiswonend) om je studie te bekostigen. Dit geld gebruik ik meestal voor kaartjes of platen :D
Boeken kopen doe ik niet, ik kopieer ze wel van andere studenten ;)
Buoyant
quote:
Originally posted by Freezel
Hebben jullie studiefinanciering in Belgie? In NL krijgen we maandelijks iets van 70 euro (thuiswonend) om je studie te bekostigen. Dit geld gebruik ik meestal voor kaartjes of platen :D
Boeken kopen doe ik niet, ik kopieer ze wel van andere studenten ;)

ik studeer in eindhoven dus ;)

geen boeken kopen is bij ons haast onmogelijk, kheb ze echt wel nodig

kzou niet weten wat ze hier allemaal krijgen
vertel het eens jongens?
CygnusX
quote:
Originally posted by Buoyant
vertel het eens jongens?

Ik krijg, als kotstudent, iets van een 1700€ per jaar (140€/maand) van België.

Ik hou daar vrij veel van over, omdat mijn cursussen niet zo dik en duur zijn, maar ik ben er zeker van dat dat niet zo is voor alle richtingen.
Meltoz
Ik ben ok serieus aan't twijfelen voor beide te doen... :o ff polsen en er nog is heel goe over slapen!!! :D
djcresto
ff concreet, wie wil er allemaal gaan? Als er nog een paar anderen meegaan zie ik dat best zitten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium