return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 42 43 44 
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam

pooley
Panama ziet er wel nice uit.
En Zabiela MOET je eens gezien hebben zeker? :-)
Zijn die setjes niet live uitgezonden op freshfm dan?
MaGiK54
quote:
Originally posted by pooley
Panama ziet er wel nice uit.
En Zabiela MOET je eens gezien hebben zeker? :-)

Panama is één van de leukste tenten in Nederland. Er kunnen maar 800 a 1000 man in, waardoor er een hele intiemesfeer in die tent hangt.

En Fresh FM zendt alleen live-setjes uit vanuit de Asta.
Freezel
quote:

Ik dacht dat ze het zouden uitzenden, omdat het feest mede gesponsord werd door Fresh FM (zie de flyer). Ik denk ook niet dat het uitgezonden is omdat de sets dan allang waren gespot.
pooley
Das waar.
En der hingen ook vlaggen van Freshfm aan de doorgang naar de Armada zaal dus daarmee dacht ik dat :)

Ach ja we zullen zien, zullen ooit wel eens verschijnen (iemand connecties? :) )

Je zag de minidisc ook liggen, soms waren ze eraan aan het prullen.
djcresto
quote:
Das waar.
En der hingen ook vlaggen van Freshfm aan de doorgang naar de Armada zaal dus daarmee dacht ik dat :)

Ach ja we zullen zien, zullen ooit wel eens verschijnen (iemand connecties? :) )

Je zag de minidisc ook liggen, soms waren ze eraan aan het prullen.

als wij als belgen dat nu eens heel lief vragen als herrinnering aan onze toch wel superavond in Nederland :p

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium