return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam

pooley
Kijk eens hoe mooiiii :)
Partyhardy!
quote:
Originally posted by SilentEagle
Damn ik rekende erop dat je hier niet zou opdagen, PartyHardy. ;)

whaha! :p ik check alles! ;)

quote:
Originally posted by pooley
Hahaa :)

Wnr is er nog eens iets vets in NL?
naast dancevalley

Sasha, 22 mei in Amsterdam, maar ik weet niet of je into progressive bent. Op 18 juni komt hij ook weer in Antwerpen daar gaan we ook zeker weten naar toe! :tongue3 Een ander goed en gezellig festival in Nederland (Best, Brabant) is Extrema Outdoor van de zomer op 17 juli! :)

quote:
Originally posted by Zehra
toffe fotos van u! ;););) hehe zeker hopelijk tot snel!!!! kunne we weer lekker samen springen! was super tof da je me direct herkende en naar me liep! :D you rule echt wel! volgende keer weer jumpen op swing to harmony!

Ja was echt gezellig! :cool: de volgende keer springen we nog hoger! (als dat mogelijk is ;) :p )
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Partyhardy!

Sasha, Op 18 juni komt hij ook weer in Antwerpen

:mad: :whip: :mad: :whip: :( :nervous: :( :nervous: :sadgreen: :sadgreen:

Dan komt mijn favoriete dj naar antwerpen, is het net tijdens de examens...
MaGiK54
quote:
Originally posted by pooley
Hahaa :)

Wnr is er nog eens iets vets in NL?
naast dancevalley

Donderdag 24 juni wordt het 3-jarig bestaan gevierd in Panama (A'dam). Wellicht leuk om naar toe te gaan. Er is nog niet veel info bekend, alleen dat de uitzending van ASOT live wordt uitgezonden, maar het zal me niet verbazen dat na de uitzending er een vette party komt.
SnuggLe
Setjes van deze avond zijn opgenomen op Minidisk, maar d'r wordt nog 'gepraat' of ze vrijgegeven worden. Schijnt....

En wat er nog meer te doen is in NL: 9 juli James Zabiela & Nick Warren in Den haag.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium