return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 
Armada Night @ Club XL - 29 april - Amsterdam

emma
dankjewel iedereen !!!!

maakt gewoon allemaal een VET dansje voor mij :D

en doe armin en M.I.K.E. vele groetjes van me
Zehra
quote:
Originally posted by emma
dankjewel iedereen !!!!

maakt gewoon allemaal een VET dansje voor mij :D

en doe armin en M.I.K.E. vele groetjes van me

:(
Eagle`
quote:
Originally posted by emma
ik ga er niet bijzijn :( :( :(
vrijdagmorgen is het begrafenis van mijn nonkel en kan het echt niet maken om daar met nen slaapkop te zitten :( :( :(

dus ik ga dit geweldige feestje spijtig genoeg moeten missen !

maakt allemaal een dansje voor mij aub

my condolences
Meltoz
Om welk uur zullen de trein reizigers arriveren in't station van Hasselt :conf: Kan ik mij e beetje beginnen te organiseren en plannen... Heb ok wa "Rode Stier" meegenomen om wa energie op te doen vo te rijden en zeker dan as we terug richting België rijden... As er nog iemand zoiets moet hebben, kunnen we voor da we vetrekken nog wel ergens aan e benzine-station stoppen of zo, voor zo van die energiedrankjes! Ik zal zorgen dat er Cola, Canada Dry, plat water en bruisend water in de voiture aanwezig zal zijn, at your service ;) :D :D
Zehra
quote:
Originally posted by Meltoz
Om welk uur zullen de trein reizigers arriveren in't station van Hasselt :conf: Kan ik mij e beetje beginnen te organiseren en plannen... Heb ok wa "Rode Stier" meegenomen om wa energie op te doen vo te rijden en zeker dan as we terug richting België rijden... As er nog iemand zoiets moet hebben, kunnen we voor da we vetrekken nog wel ergens aan e benzine-station stoppen of zo, voor zo van die energiedrankjes! Ik zal zorgen dat er Cola, Canada Dry, plat water en bruisend water in de voiture aanwezig zal zijn, at your service ;) :D :D

;) goeie. btw kga wel ff bij seb op kot. kan je ons samen oppikken rond vier uur ok?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium