return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam

Roos22
Ik denk wel dat ik erbij ben! MARKUSSS!!!
tango
persoonlijk twijfel ik nog tussen james holden in de mazzo en armada night. Qontact wordt het zeker niet dit jaar.

grtz,
TNG
djdavid
het wordt ons weer niet echt makkelijk gemaakt met al die topfeesten tijdens koninginnenacht:toothless

wordt sowieso wel amsterdam denk ik, de hele nacht door en dan op koninginnedag gewoon verder gaan met je brakke hoofd en lekker door de amsterdamse binnenstad banjeren! vorig jaar ook gedaan:D
Tim81
:eyespop: :crazy: Woohooooo!! :crazy: :eyespop:

XL is weer goed bezig met Koninginnenacht! Dit jaar de hele Armada-stal present + Judge Jules en Eddie Halliwel!! Hier zijn we weer bij, maar da's logisch (zou Cruijff zeggen).

;) Onno jij komt toch ook wel even springen... :stongue:
Little Theseus
Op zich best een leuk feestje dit, geinig line-upje, echter geen djRV, ga daarom dus niet, lijk wel gek! Een beetje Armin en zn kontlikkers worshippen:rolleyes:. Qontact misschien, voor de sfeer en Anja, maar k wil eigenlijk ook wel is een keer niet zo brak dansen op de stopra overdag op koninginnedag, tis zo dichtbij en dan geniet ik er niet eens van - dillema!! :mad:

En dan heb ik het sowieso niet eens over Mayday wat ik ga missen! Waarom moeten alle vette feesten toch in 1 weekend?!? :whip:

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland