return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam

Partyhardy!
quote:
Originally posted by HiGH_NrG

Arise met zijn van de kaarte kop op tv :p

whaha! :p dat had ik willen zien! hij zei het die zelfde avond al=> "lopen ze me te filmen en daar heb ik helemaal geen zin in! blabla" haha schitterend!
Donna
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ze waren voornamelijk in de nieuwe zaal (aka partytent), wat een bagger publiek zeg, ben op de avond zelf een paar keer binnen geweest en kwam al tot de conclusie dat alle anabole Henkies en oude takkewijven zich daaro bevonden, maar door de beelden is dit weer bevestigd. Me moeder zat ook al wat een extreme mensen komen op die feesten van je :toothless

Voel me gelukkig nog steeds niet aangesproken :D
Tis zelfs de reden waarom ik de toko begin te verafschuwen,1 bonk trashppl wat zich aan t verhuizen is van de lex/organza etc naar de jan v galen straat.
Erg jammer,was een dikke tent once ;)
franzelare
idd,viel mij ook al op dat het publiek aan het veranderen is..
Tom Lont
Idd, wij zijn hier ook geweest, het viel ons ook al op, beetje jammer.
Donna
Sja,naja reden om weer te moven naar andere/nieuwe plaatsen en feesten,management XL zag/ziet me toch liever gaan dan komen met mn vlammewerper op mn rug :tongue2

Misschien de tijd om zelf s actie te gaan ondernemen en ervoor te zorgen dat er feesten blijven die de moeite waard zijn om naar toe te gaan,dj's genoeg die dit ook beginnen te voelen dus zou moeten kunnen ;)
We'll see,komt tijd,komt grolsch blijft een ijzersterk motto!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland