|
|
| SnuggLe |
| Fresh FM zend de setjes uit van dit feest, iig Judge Jules en Armin van Buuren hoorde ik. Op vrijdagavond dacht ik, dus.........! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Fresh FM zend de setjes uit van dit feest, iig Judge Jules en Armin van Buuren hoorde ik. Op vrijdagavond dacht ik, dus.........! |
Ik las op het dancelinx-forum dat beelden van dit feessie vrijdag om 21:00 of 22:00 op The Box worden uitgezonden. |
|
|
| M_Peror |
Vrijdag 7 mei op Fresh FM van 19:00-21:00
Vrijdag 7 mei op The Box om 22:30 en om 01:00
In de registraties onder meer interviews en sets van Armin van Buuren, Judge Jules, Spider en Maron.
Bron: XtraLarge mailing |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Vrijdag 7 mei op The Box om 22:30 en om 01:00
In de registraties onder meer interviews en sets van Armin van Buuren, Judge Jules, Spider en Maron.
Bron: XtraLarge mailing |
Ze waren voornamelijk in de nieuwe zaal (aka partytent), wat een bagger publiek zeg, ben op de avond zelf een paar keer binnen geweest en kwam al tot de conclusie dat alle anabole Henkies en oude takkewijven zich daaro bevonden, maar door de beelden is dit weer bevestigd. Me moeder zat ook al wat een extreme mensen komen op die feesten van je :toothless
Maar de laatste 5 minuten ging over het Armadafeessie, waarvoor de TA'ers kwamen. Freezel voorbij zien komen, Zehra die als een gek met haar plaat stond te springen op het podium en Arise die geruime tijd in zijn gezicht gefilmd werd. Ik heb zowaar mezelf ook wel een halve seconden gezien :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|