return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam

SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
ik heb meelij met jp, die zijn verslag van Mayday al twee keer op het forum heeft gezet en het nu ook twee keer is verdwenen:toothless

Hmm...daarom kon ik hem nie vinden :S
Hoop dat hij het er nog opzet!
Optimus
quote:
Originally posted by azior
wat een goeie nacht zeg... :D

lang met perry zitten ouwehoeren over onze wederzijdse grootheidswaanzin :D, kort met mike gepraat (blijkbaar heb ik gemist dat hij bij bonzai weg is gegaan), en met markus handje geschud (hij bedankte me nog voor m'n release :tongue3) en met robert nickson en paul moelands gepraat... beetje op het VIP-balkon rondgehangen en dankzij de geluidsinstallatie en nog voortdurende piep gekregen...

1 van de 3 minpuntjes was dat ik samen met sander van dien voor clubcharts een interview met markus zou hebben, maar sinds markus helemaal als laatste draaide ging dat niet door... bummer... de andere minpuntjes waren de inkom (duurde vreselijk lang en gastenlijst armada kwam veel te laat) en het begin van mike...

maar ik heb een toppie avond gehad! :D

nu missen we dus ook Donna's diplomaieke reactie hierop:D :haha:
franzelare
die was idd wel leuk :D

maar jij moet je bek houden in dit topic kut sjinees! ik bood je zelfs gastenlijst aan en je wou niet mee HO3R! :whip: :whip:
Optimus
volgende keer beter, Frans;)
djdavid
hey mensen, btje late post maar beter laat dan nooit... was idd een topfeestje in de xl. had tijdens markus ff de playlist n btje bijgehouden op m'n mobiel, maar die ben ik om een of andere vage manier weer kwijtgeraakt... enkele plaatjes die ik me nog kan herinneren:

Tiesto - Obsession (unknown breaks remix)!!
Nicola Gala - Swing to harmony
Markus Schulz pres Elevation - Largo
Peter Martin - Perfect wave
Thomas Penton - Dominica
Jamie Stevens - The night before
Attention Deficit - What?
Oceanlab - Satellite (Markus Schulz remix)
Probspot - Blueberry
Planisphere - Symphotek (not sure on this one...)

en natuurlijk nog de nodige ID's ertussen...

Verder draaide Perry ook een lekkere openingsset en draaide ie ook nog ff plaatje van mijn broer Daniel: 3 Colours - Accessible
:D :D klonk weer errug goed, hoor!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland