return to tranceaddict

Review: Paul van Dyk at Motodance Hannover 18-03-2004

jp
Tja, wat zal ik zeggen? Wat een vette avond!

We zijn met z'n zessen in twee auto's onderweg als we bij Hengelo met dik 160 opeens een politie Volvo naast ons krijgen. Uit het niets dook ie op, laat zich even zien met de bedoeling een hele dikke waarschuwing uit te delen, en scheurt dan verder. Daar kwamen we goed weg zeg! :nervous:

In Hannover aangekomen was het even zoeken naar het Copthorne Hotel. We zetten de auto's in de parkeergarage, die vol stond met oberklasse BMW's en Porsche's. Nou dat belooft wat. De lobby straalde ook een en al luxe uit, en overal personeel in keurig driedelig pak. Kom je daar aan met je stinkende Adidasjes... ;)

Bij de ingang van de ballroom/danszaal kregen we een Motorola pass om ons nek, en een korte blik naar al die bobo's deed ons het ergste vermoeden. Echter, toen we de bijzaal in liepen, stonden de Breezers, Becks en Smirnoff Ice al klaar in het ijs. Niks bestellen, gewoon lekker zelfbediening.

De zaal was mooi ingericht en achterin bevond zich een buffet en tafel met allerlei soorten gebak. We kregen er al helemaal zin in!
De dansvloer had zich al snel gevuld, een combinatie van mensen in pak en partypeople. De stropdassen waren los, en de bobo's lieten zich van hun goede kant zien. Heerlijk sfeertje, zekere klasse maar toch relaxed.

De set van PvD was aan de chilly kant, en prima ook. Af en toe een hands-up plaatje om de fans te laten schreeuwen, maar ook een plaat als 'last night the dj saved my life' kwam voorbij. Voor iedereen wat wils. Echt iedereen liep met een megasmile rond, of dat door de drank kwam laat ik in het midden ;)

Rond 00:30 was de helft van de zaal leeg. Iedereen, maar dan ook iedereen stond op of naast de dansvloer. De echte fans bleven over, met moeite nam men dan ook om 01:00 afscheid van het feest. Achteraf niets anders dan positieve geluiden gehoord, en terecht. Het was een eer om zo'n heerlijk feest mee te mogen maken.

Motorola en PvD bedankt voor deze super nacht

Ps: dit hotel had de mooiste wc's die ik in m'n leven gezien heb :eyes:

Valhalla
ziet der gezwellig uit, leuke combi van normale mensen en die bobo's
SnuggLe
Kicken :)
Welke NL ta's zijn er nu meegegaan?
Jammer dat ik geen tijd/geld had, leek me wel leuk maarja, happens!
sndh
ik was meegegaan, als enige NLTA'er.....Wat een enorme vette avond!

Om ook maar even wat te zeggen over de avond, wat hadden we een geluk zeg, die mascotte van JP werkte dus echt wel. Die Volvo zat echt zo naast/voor ons, terwijl wij even 160 in Nl reden...Dat zou heel veel geld hebben gekost....
Toen we daar aankwamen, wat een parkplatz, alleen maar Audi's/Benzjes en Porsches. Alle mensen in pak, wij in ons uitgaanskloffie. Zo wat was dat erg goed geregeld zeg. Drankjes lekker koud, geen burgertjes maar fancy tonijnhapjes! Pvd draaide best relaxed, af en toe hele vette platen gehoord! Geloof dat er zelfs een New Order plaat voorbij kwam. Best een knappe set.
Verder, ben kapot nu, toch 3 uur geslapen, maar goed... wat een avond!

JP, thnx!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland