return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Mauro Picotto - Asta Den Haag - 3 april 2004

SnuggLe
Oke, weer een leuke dj in Den Haag.
Vorig jaar was hij er ook al, ben er toen met Optimus heengegaan.
Oftewel:

Mauro Picotto!

Leuk, een avondje techno! Zou hij dan de special act zijn bij Carl Cox & Friends??? :) Dat is dezelfde avond, maybe moet hij wel meteen door.

Van de Asta site:
ASTATIC ontvangt op zaterdag 3 april de Italiaan Mauro Picotto! Voor de tweede keer zal hij in zaal 1 van ASTA zijn wervelende mix van trance, techno en hardhouse laten horen. Dit keer samen met Edwin Bazen en host Paul T.

Als er één persoon is die op alle uithoeken van de wereld is geweest, dan is het Mauro Picotto wel. In de zomer staat er heel wat op de planning van Mauro, Miami, New York, Montreal, Amsterdam, London, Glasgow en Dublin met speciale optredens in Los Angeles, Chicago en Tokyo. Hiernaast staan nog de "normale" gast optredens in clubs rond de wereld geplanned. Je kan er vanuit gaan dat Mauro Picotto al behoorlijk wat Airmiles op zak heeft.

Mauro`s deejaystijl is even gevarieerd als zijn producties en remixes. De ene vindt het Techno, de ander Trance of Hard House. Dit geeft alleen maar aan dat zijn stijl niet te definiëren is.

Van deephouse naar house tot tech-house naar techno, het maakt Edwin niet uit wat hij moet draaien die avond. Edwin Bazen is zo'n dj die zich volledig kan aanpassen aan het feest waar hij moet draaien. Een ding is zeker, Edwin zal er voor zorgen dat de dansvloer niet stil komt te staan. als resident is Edwin vaak te zien in Las Palmas en hij is ook te bewonderen in Amsterdam, waar hij al ongeveer 8 jaar manager is van Outland Records. Edwin Bazen is iemand die je in de gaten moet houden. Hij gaat er wel komen namelijk...

Wie gaat er mee?
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe

Wie gaat er mee?

Ik had je toch eigenlijk wel bij Cox verwacht. Kan je beter naar toe gaan lijkt mij zo :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik had je toch eigenlijk wel bij Cox verwacht. Kan je beter naar toe gaan lijkt mij zo :)

Mjah gelijk heb je maar daar heb ik dus totaal geen geld voor. Plus dit is dichterbij EN kan gratis naar binnen.
Dus ik ga hier maybe wel heen. Ben geen diehard Cox fan meer eigenlijk :) Die keer in de Asta was leuk, maar toch......
TranceFool
Pffffff ik wil erg graag naar Cox maar Picotto vind ik ook super. Zou echt heel vet zijn als hij de special act is....:)
basvh
wel vet, maar cox is veeeeeel vetter!!! jahooooooooo heb er zin in!!Ben vooral benieuwd naar dat b2b2b gedoe. carl c-kevin s-michel dH

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland