return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
ASOT 25-03-2004

Partyhardy!
quote:
Originally posted by BaRTeZ
Zo! Net terug, duurde jammer genoeg maar tot 21u maar was zeker de moeite waard. Erg leuk om een keer meegemaakt te hebben :)

hoezo wat was er dan leuk? ben jammer genoeg niet geweest maar ben erg benieuwd hoe het nu precies was, maar dat maak ik uit jou report absoluut niet op...... :rolleyes:
BaRTeZ
quote:
Originally posted by Partyhardy!
hoezo wat was er dan leuk? ben jammer genoeg niet geweest maar ben erg benieuwd hoe het nu precies was, maar dat maak ik uit jou report absoluut niet op...... :rolleyes:

Goed zal het proberen iets beter uit te leggen :)

Ik kwam daar aan rond 5 voor half 8, zag toen Armin net de winkel binnenlopen, waren al aardig wat lui.
Zijn draaitafels stonden al klaar in een hoek-etalage in de Bijenkorf. Hij begon eerst een soort "pre-party", was leuk om te zien dat er veel volk op af kwam. Geen idee hoeveel mensen er stonden want ik stond helemaal vooraan, en heb niet echt de juiste lengte om over de menigte heen te kijken :p

Maar goed, even voor achten sprak Armin ons toe. Vertelde 'ie wat er ging gebeuren (muziek eventjes uit, daarna zou ASOT beginnen). Even na achten was het zover, eerste plaat knalde hij erin. We stonden als publiek een beetje onwennig, want het contact met Armin was wat raar. Hij klapte wel, maar "als we iets terug deden" kon hij het niet horen, dat was wel vreemd. Hij draaide wat lekkere platen, deed leuk voor de camera (als een echt hoertje stond ie af en toe voor de ramen) en dat was het eigenlijk wel.

Nog wel leuk was dat op een gegeven moment een bus stopte voor de stoplichten en al die gasten (Jappen? ;)) zaten te kijken van "WTF is dit dan?". Ook veel mensen die even kwamen kijken waar de muziek vandaan kwam en waarom er zo'n menigte voor die etalage stond.

Jammer genoeg duurde het maar anderhalf uur en was voor mij de treinreis twee keer zolang, maar het was zeker de moeite waard!
Partyhardy!
Ah top, thanks voor je reply :) wel geinig dus! :cool:
pooley
Geen pics?
JAF
heb net het nieuwe album aangeschaft bij de Media Markt te Almere voor maar €9,99.
Ongelofelijk!!!! :eyespop: :eyespop:

Gisteravond kostte die bij de Bijenkorf €19,99, maar dan had je hem wel met handtekening.....:D :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland