|
|
| kolkiewolkie |
| Wij (Lynxx, ik en Mischa (voor de kenners ;) )) gaan proberen hier ook bij te zijn :eyespop: . Tis gratis, gratis vervoer, drinken zelf meenemen, wat wil een mens nog meer :D :D . Ik vind het een prima initiatief en snap eerlijk gezegd NIET wat de mensen hiero te ZEIKEN hebben. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Wij (Lynxx, ik en Mischa (voor de kenners ;) )) gaan proberen hier ook bij te zijn :eyespop: . Tis gratis, gratis vervoer, drinken zelf meenemen, wat wil een mens nog meer :D :D . Ik vind het een prima initiatief en snap eerlijk gezegd NIET wat de mensen hiero te ZEIKEN hebben. |
Mischa als in Mietjah, als in Spike Mike als in die campusbewoner? Die gast moet nog steeds een keer lid worden hier :)
Te zeiken? Te zeiken? Stfu Kolkie, ieder zijn meug. Het is gewoon een stap verder dat Armin een nog grotere bReEzAh-held wordt.
Dadelijk wordt hij net een Jim of Jamai. |
|
|
| kolkiewolkie |
dat zeg je nou wel, maar tis ook niet gauw goed met sommigen hier. Is er ergens een duur feestje, is het te duur. Is het gratis, is het commercieel:rolleyes: . Wat wil men nou denk ik dan.
en idd, mischa de kamper :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
dat zeg je nou wel, maar tis ook niet gauw goed met sommigen hier. Is er ergens een duur feestje, is het te duur. Is het gratis, is het commercieel:rolleyes: . Wat wil men nou denk ik dan.
en idd, mischa de kamper :D |
Hahaha, doe Mischa de groeten. Hij moet nog steeds een keer naar Den Haag komen :D
Ja het klopt, het is ook nooit goed. Mensen zijn verwend.
Maar wat wil je, een duur feest in een stadion / vette club, of gratis 'feest' in de Bijenkorf? Sorry maar iedere malloot kan zijn draaitafels in de winkeletalage zetten, maar wordt het daarom een feest? Is er sfeer, een goed geluid, lasers weet ik veel wat?
Het is leuk dat hij het doet, het is een keer wat anders, maar niet mijn stijl. |
|
|
| BaRTeZ |
| Bijenkorf Amsterdam is met een charme offensief bezig, ik hoorde al dat ze Jan de Bouvier (rothond) hadden ingeschakeld om de toko eens grondig te verbouwen. En nu Armin die een live show doet, geen slecht idee van de Bijenkorf. En het is maar voor 2 uurtjes, dus een echt feest kan ik het niet noemen. Ik vind het eigenlijk wel een grappig idee, is weer eens wat anders. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|