|
Tranceaddict @ (b)lowlands
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Beste mensen,
Ik weet niet of er nog andere tranceaddicts zijn maar ik ga dit jaar iig weer naar Lowlands. Ookal lijkt het niets voor een tranceaddict, ik kan jullie vertellen, de sfeer is superrelaxed, en lowlands is meer: Er is dit jaar een nacht met alleen maar techno dj's in een tent, met o.a. remy, billy nasty (!), esta, e.v.a. .. wordt knallen!
Verder komen:
The Prodigy,
Kosheen,
Hooverphonic,
DJ Assault,
DJ Mobiel,
DJ Wizard,
Electric Puha,
Fear Factory,
Rachel Ponsoby,
Ramsey Nasr en
Lady Aida
Geen geweldige namen maar dat had je op Sensation ook niet terwijl je er hier nog is vier dagen gratis kamperen bij krijgt, een gratis bioscoop, een cabaretzaal, een voorleeszaal en honderden punk en rockbandjes, die ook ontzettend leuk kunnen zijn.
Vorig jaar was Underworld er, en er hing gewoon dezelfde sfeer als op DanceValley, iedereen gaat volledig uit zn pan, heerlijk sfeertje, en een GOED optreden niet normaal!
Tis uitverkocht, en dit jaar zijn er minder mensen dan vorig jaar, dus dat wordt minder zoeken naar een plekje voor een tent :)
Ik zie lowlands trouwens ook als goede "oefening" voor Mysteryland 2002, want dat wordt volgens mij ook meerdaags het komende jaar, op hetzelfde terrein.
Tis de laatste week van augustus, en het is dus samen met HEEL VEEL andere goede feesten, das het enige nadeel, maarja, je moet keuzes maken in het leven... Lowlands here I come :):):):) |
|
|
| Miss Proximus |
je vergeet iemand!!!!!
John Acquaviva!!
Techno-Master!! :)
Hey, maar veel plezier dan! Ik zit dan op Awakenings, maar ik had graag John mee willen maken!
Ik ben zelf in '94 op Lowlands geweest...ja! ik was 13!!!!!! woei!!!...en het was VET wreed, dus Have Fun!!!!! :)
Cheerz, Proxi |
|
|
| Jukx |
nou de Prodigy lijkt me dan toch wel heel erg gaaf hoor!!! en Lady Aida draait ook vaak bij Awakenings!!
Een vriend van mij gaat werken bij Lowlands... bij een of andere pizza-tent! dus als je nog eens een pizza gaat halen! |
|
|
| Eye-Riz |
Ik ga elk jaar naar een ander zomer-evenement (Love parade, Torhout-Werchter, Streetparade Zürich, Solipse-festival Hongarije, Pinkpop, etc). Lowlands ben ik nog nooit geweest, maar wil ik zeker een keer naar toe. Alleen je kunt niet alles hebben: we gaan de week na Lowlands naar een goa-festival in Duitsland en deze week vier ik mijn verjaardag, dus één weekje rustig aan doen is niet verkeerd ;)
Veel plezier in ieder geval voor degenen die gaan! (en John Aquaviva is niet mis! :D) |
|
|
| SnuggLe |
Ik ga er ook heen, moet er 5 dagen werken voor de Enschede-ploeg.
Das opbouwen/afbreken enzo. Stagehand zijn en dat soort werk... Echt superleuk, kheb meer van dat soort klussen voor ze gedaan. Het is een ploeg van ongeveer 150 studenten, dus das helemaal leuk :)
Ik wil zeker de Prodigy wel zien ja, supercool!! Het sfeertje is ook altijd erg goed, netzoiets als op DanceValley ja!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Little Theseus |
WAAAUW
Lowlands was ook dit jaar weer helemaal te gek.
Ben speciaal voor missy p naar john acquaviva geweest, maar toen was ik al zo gaar dat ik niet echt lekker kon dansen, hij draaide wel ok, net als billy nasty, maar de geluidskwaliteit en volume vielen daar tegen. Remy heb ik ook gezien en die draaide al een zak aardappelen, hij had duidelijk al een drukke dag gehad (awakenings?)
Maar The prodigy was TE VET! :eek:
Ik stond helemaal vooraan toen ze na een stroomstoring weer verder gingen, kon de zanger bijna aanraken toen hij van het podium afkwam, en de muziek was ook supergoed. Fat of the Land blijft toch een superieur album. In de 24-uurs tent werd altijd om snachts twee uur overgegaan op trance, maar dan een beetje dj jean-gspott-kernkraft400 achtig, erg commercieel, maar later in de nacht werd het wel beter.
Ging het zondag regenen, en ik had toevallig mn dancevalley shirt aan, nou ik heb heel wat foute opmerkingen erover gehad!! (zelf ook wel gedaan, door iedereen te vertellen dat het begon te regenen, en dat ik toen dacht: heej dit ken ik ergens van! terwijl ik mn shirt naar voren trek)
Was wel lachen, bij een eettent hadden ze alle tafels buiten achter elkaar neergezet, zeepsop erover, en buikglijden maar!
Binnen een mum van tijd stond er een hele groep mensen omheen te klappen en te aanmoedigen.:p
Hetzelfde was er bij een grote modderpoel, waar een stel gekken aan het modderworstelen waren. Iedereen joelen en schreeuwen, er kwam meteen een camere filmen om te kijken hoe ze bezig waren.:toothless
Verder is het terrein echt ideaal om een meerdaags dansfestival te organiseren (mysteryland?), dus beter gaat dat ook komen.
Alleen ga je best wel kapot als je in vijf dagen in totaal 5 uur slaap krijgt. Daar helpt zelfs slikken niet tegen, want dan ben je de volgende dag alleen maar brakker. Je MOET dan dus wel dingen gaan missen en kiezen wanneer je weggaat.
Eigenlijk: SLEEPING = WASTE! ;) |
|
|
| Miss Proximus |
Leuk dat je zoveel fun hebt gehad...misschien ga ik volgend jaar ook wel weer :)
Beetje bijgekomen nu? hihi :D vast niet :p |
|
|
|
|