return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
I have seen?

Kaidreas
owkee, na het men reply van het aib topic. kreeg ik een ideetje.
welke dj's hebben we al gezien?
en welke niet? welke set vond je het beste? en welke dj's wil je zeker eens zien, en zou je serieus veel doen om ze aan het werk te zien.

ik zal als eerste gaan zekerst:
1) 15 years Illusion 27 september '02: Tall paul, Tiesto, Sister bliss, jan vervloet.
2)Antwerp is Burning 30 april'03: M.I.K.E., Armin Van Buuren, Armand Van Helden, Tiesto, Seb Fontaine/ armand van helden dacht ik dat harde techno draaide, maar toen viel dat echt goed mee, en ik vond het best funky klinken. tiesto heb ik niet zo lang gezien, maar wel het moment (onvergetelijk) dat ie plastic boy-live another live draaide---> OMG, Btw de kleine trance zaal was uber goed. eerste keer dat ik armin zag en eerste keer dat ik mistral hoorde.. nog eens omg, wat heb ik toen toch afgeOMGed
3)Illusion@ the beach 18/19 juli'03: zaterdag: ferry corsten (beste set tot nu toe) zondag: M.I.K.E. (push LIVE), Marco V
4)Antwerp is burning outdoor 6 september'03: M.I.K.E., Armin Van Buuren, Felix the Housecat (steengoe), Justin Berkovi, Prinz, Yves deruyter
5)16 year Illusion at sportpaleis.26 september '03: Chicane, Jan johnston (heb ik een kus van gekregen :tongue2 , Armin van buuren, cor fijneman
6)28 november: Armin Van buuren @ Club asta (den Haag) het was een hardere 6uur duurende set, maar wel heel leuk
7)5December: M.I.K.E. & tiesto at Versuz... het eerste uur van tiesto was bangelijk tot hij zen hitjes begon te draaien. en Mike was gelijk gewoonlijk-->OMG
8)6december: brabanthallen hertogen-op-den-bosh-Impulz johan gielen(kei phookin slecht gewoon) jp(ken ik nie eens) en james holden (hier had ik meer van verwacht, kvond het toen kei spijtig dat ik te laat was voor g&d) het enige positieve was dat ik gratis binnenkon, en bovendien nog VIP. :D

beste set meegemaakt tot nu toe:
1.ferry corsten at illusion at the beach.
2.armin at AIB indoor+outdoor
3.alle sets van MIKE

Dj's die ik nog wil zien:
1. Paul oakenfold, zeker na zijn great wall cd :eek:
2. sasha---> airdrawndagger cd :eek:
3. ronski speed
en misschien ook, ma kweet nie goe of die wel draaien ofzow? bart van wissen (fictivision denk ik)
en neo& farina.

voila. als er nog iets is.. posten maar.
Eagle`
- Yellow Fever 2001 @ BrabantHallen Leuven met Tiesto, Svenson, Ben Sims, Claude Young

Eerste Raveje toen, heb me echt zeer goed vermaakt toen, top (y)

- Yellow Fever 2002 @ Brabanthallen Leuven met Rank1? /4 Clubbers ? en Jack de Marseille (ubergeil die Jack toen)

- Brussels is Burning 2002 @ Vorst Nationaal met Mauro Picotto, Marco V, Push, Decoy & Roy (jammer genoeg gemist :( ), sister Bliss

- Antwerp is Burning '03 indoor @ Sport Paleis Antwerpen met Armin, Push en Tiesto (Beste set ooit, in dat kleine zaaltje, van Armin toen :crazy: ) Met tunes van Mistral, ATRC (toen nog iet uitgemolke), Communication of was het nou Blue Fear,Solarcoaster, Summer Calling. Ach geen woorde voor was gewoon ongelofelijk super die avond. Tot laatste tune nog gebleve bij M.I.K.E. Echt top

- Antwerp is Burning '03 outdoor met YDR, Marco V, Push en Armin. Top avondje/nachtje/morgen !!

- 16 years Illuion @ sport paleis Antwerpen met Chicane(live),Armin, Regi, Wout en Cor fijneman, Marcel woods( 1 floor niet gezien)
Veel Breezahs,hardstyle nichten, soundvolume naar de neuk, brakke sfeer. Chicane live, ja wat moet je daarop zeggen, ik vond het wel geinig om salt water is live te horen, maar met een bende zakken patat die de main vulden was er weinig tot niets aan eerlijk gezegd
Wout was best harde set.Armin goeie set maar met orange theme voor me als hoogtepunt :wtf: Publiek was te brak voor woorden met Armin. Regi niet gehoord/gezien omdat ik Luk,Pieter en van bellinge kwijt gespeeld was en bezig was met zoekuh. Cor effe nog gehoord, vrij hard en natuurlijk kwam het publiek los :rolleyes: Ow en dan had je nog Jan Johnston live,wat was dat nou weer, ze zag er wel geinig uit van ver,had beter strip act geweze dacht ik zo ;)

- Dave Lambert,Tiesto en M.I.K.E. @ Versuz. Sardiene effect, grandioze sfeer, leuke setjes kortom top :tongue2

- Addiction @ Chez Bebe (Utrecht). Met Belli, Leander, Iris en Misja Helsoot, laatste 2 heb ik jammer genoeg moete misse ;(. Ongelofelijk leuke sfeer, goeie muziek, leuke nederlanders, wat mot je nog meer hebben, niets dacht ik :D Strakke prog mixje van Leander, Belli vond ik ook wel best goed voor techno, woei

Armada Night @ ASTA (Den Haag) met Perry O'neil, M.I.K.E. en Armin. Leuk enzo ...

Kneuzen die ik nog niet gezien heb en nog wil zien zijn: Ferry, Lange, Pulser, Ben Lost, Filo & Perry, Dumonde, Cosmic Gate, Bas & Ram :D , ach PvD, Nu-Nrg, Lab4 & Yohi, Umek

luitjes die ik al gezien heb en nog wil zien. AvB, Jack de Marseille

upcoming event: AiB '04 I guess
emma
1) 15 years Illusion 27 september '02:
Tall paul, Tiesto, Sister bliss.
toen vond ik tiesto nog het best en werd helemaal zot toen ik southern sun hoorde
2) capital party 9 november:
sander kleinenberg, tiesto
toen vond ik sander kleinenberg niet echt geeldig draaien
3)innercity 2002:
tiesto, sven vath, marco V
ik heb een deel gehoord van sven vath zijn set en ook al draait hij harder (techno) vond ik da nit slecht.. maar is al een hele tijd geleden dus ik ga eens zien nu vrijdag of mijn mening nog altijd hetzelfde is ;)
4)Antwerp is Burning 30 april'03:
M.I.K.E., Armin Van Buuren, Tiesto.
kleine zaal was zeker supergezellig, echt een geweldige sfeer en een goeie set van armin. Tiesto vond ik toen niet geweldig
5)Dancevalley 2 augustus 2003:
armin van buuren, tiesto, ferry corsten, junkie XL, carl cox; sister bliss
iedereen draaide ene perfecte set, alleen heeft junkie XL me niet echt kunnen boeien
6)invited augustus 2003 :
montana, tiesto
montana draait net iets te hard naar mijn goesting
7)ultrashock 6 september 2003:
armin van buuren, montana, cor fijneman, luna
cor zijn set was ok en wou ff eens hardere stuff horen dus ben even in luna zijn tentje gaan zien, toch niet mijn ding hehehe
8)Antwerp is burning outdoor 6 september'03:
M.I.K.E., Armin Van Buuren, Yves deruyter
YDR was toen ook weer wat te hard naar mijn zin maar armin maakte dat goed door ene mooie set te draaien
9)seduction 20 september 2003:
ronald van gelderen, ferry corsten
ronald van gelderen was wel goed (die wil ik nog wel eens aan het werk zien) en ferry corsten is goed, ik kan echt genieten van zijn sets, die elctro-dingetjes ertssn zijn echt wel leuk
10)16 years Illusion at sportpaleis.26 september '03:
Chicane, Jan johnston , Armin van buuren, cor fijneman
jan johnston was niet echt geweldig, vond ze ok maar niet super. Ze was beter op tiesto's concert
11)armadanight 25 oktober 2003:
M.I.K.E. , lange, armin van buuren, signum
M.I.K.E. draaide een geweldige tranzy set, echt niet normaal !heb ik echt van genoten !
12)28 november: Armin Van buuren @ Club asta (den Haag)
heel leuke set, was goed (kwam waars ook doro de ambiance daar)
13) asta presents 19 december 2003:
misja helsloot, tiesto, montana
eerste keer dat ik misja hoorde en was aangenaam verrast moet ik zeggen ... hem wil ik graag nog eens aan het werk zien
14) gods launch party 16 januari 2004:
jon o'bir, lange, armin van buuren
wel, ik had al veel gehoord van jon en waou dus eens weten of hij echt wel lekker draaide en dit was wel zo . hij was d eopenere van de avond en deed da zeer goed. Armin draaide die avond voor mij de beste set ooit; zaten enkele favo nummers van mij tssn, lekker tranzy, echt GOED
15)armadanight 28 februari 2004 :
perry o'neil, M.I.K.E. , armin van buuren
perry is geweldig, lekker prog setje ! hij is echt erruug goed bezig en volgens mij zal hij het nog ver brengen . . .

wie ik nog graag live zou zien :
1. john digweed
2. gabriel & dresden
3. markus schulz
4. paul van dyk
Eagle`
ow en signum wil ook nog es zien (thx emma :p), domme vergete
Zehra
Amai zeg... Jullie hebben veel feestjes meegemaakt zo te zien ;) Te gek! Allè ben eind vorig jaar begonnen met trance-feestjes te doen... Kga hier wel alleen de trance-feestjes/dj's posten die ik heb gezien/meegemaakt! :)

14 maart 2003: Illusion on tour @ Fitlink - Diepenbeek
Ok kweet al nie meer welke dj's... resident dj's van illusion zeker :) was echt een coole avond!

26 september 2003: 16 years Illusion @ Sportpaleis - Antwerpen
- Armin Van Buuren (ongeveer 10 min... :()
- Cor Fijneman
- Chicane
- Jan Johnston (ook enkele minuten)
- Die dj van in de level ganse avond lang (rot gezelschap! ben ik blij da ik nooit meer met die mensen ga feesten)

Eigenlijk heb ik me wel geamuseerd... (lees: na heel veel drank!!!
:whip: :( snik)

28 november 2003: Armin Solo @ Asta - Den Haag (NL)
- Armin Van Buuren

One of my best parties ever! Zalige dj, zalige muziek, zalige sfeer... :)

5 december 2003: Tiesto & Mike @ Versuz - Hasselt
- Dj Dave Lambert
- Tiesto
- M.I.K.E.

Mijn eerste beta-meeting! :) Muziek was nice maar het was wel 'wat' druk... :nervous:

28 februari 2004: Armadanight @ Asta - Den Haag (NL)
- Perry O'neill
- Armin Van Buuren
- M.I.K.E.

My best party till now! :) Alles was perfect. No other comments! :)

Dj's die ik nog graag wil zien:
- Markus Schulz :crazy:
- Lange
- Ozgür Can
- Gabriel & Dresden
- Ferry Corsten (17 april!!! 19 mei!) :crazy:
- Paul Van Dyk
- Yahel (!!!! die zeker eens een keer!!!)
- nog veel meer waar ik nu opt moment nie opkom... :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium