|
|
| M_Peror |
| quote: | Friday 23 April 2004
KANE COMBINEERT ROCK EN DANCE
Kane concert
Na het tragische overlijden van Guusje Nederhorst (vrouw van zanger Dinand Woesthoff) gaat Kane vanaf april weer enkele concerten geven. Eén van de eerste clubs die Kane aandoet is The Matrixx op vrijdag 23 april, met een geheel uniek concept waarbij rock en dance gecombineerd worden.
De samenwerking met Tiesto waar onder andere de hit “Rain down on me’ uit voortvloeide gaf al aan dat rock en dance heel goed bij elkaar passen.
Vrijdag 23 april geeft Kane eerst een 2 uur durend concert in The Matrixx. Vanaf middernacht zullen er diverse DJ’s draaien waaronder Michel de Hey en Mark van Dale.
Voor dit evenement zijn twee soorten toegangsbewijzen beschikbaar. Kaarten voor het optreden van Kane en de DJ-afterparty kosten € 25,-. Er zijn ook kaarten voor alleen de afterparty. Deze kosten € 12,-.
Tickets voor Kane & Dance zijn alleen verkrijgbaar bij Free Record Shop en vanaf 6 maart te koop.
Partyinfo:
Party : Kane and dance
Datum : Vrijdag 23 april
Entree : 25,- (voorverkoop alleen bij Free Record Shop)
Open : 20.00-05.00
Afterparty : Michel de Hey, Mark van Dale,
|
Bron: www.matrixx.nl
Heb gisteren kaartjes gehaald, wij (= Engeltje en ik) zijn er bij! :D Lijkt me een gave combi. Nog meer belangstellenden hier? |
|
|
| basd |
Zoveel combi vind ik er niet aan.. Eerst een concert, daarna een paar DJs.. Meeste concerten zijn toch tegen twaalven afgelopen, meeste feesten beginnen dan net een beetje. Het is alleen dat het toevallig op dezelfde locatie is, en met een beetje geluk jankt Dinand nog met een nummertje mee..
Geheel uniek is het ook al niet, na het concert in de Arena stond Tiesto ook nog een uurtje te draaien.
Maar goed, voor de mensen die beide muzieksoorten kunnen waarderen wel okee. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by basd
Maar goed, voor de mensen die beide muzieksoorten kunnen waarderen wel okee. |
Zoals ik... vandaar dat ik het wel een gave "combi" vind :)
En er zijn meer van deze avonden gepland, waaronder eentje in 013 in Tilburg. Maar bij deze editie vond ik de meest aansprekende DJ's. |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
En er zijn meer van deze avonden gepland, waaronder eentje in 013 in Tilburg. Maar bij deze editie vond ik de meest aansprekende DJ's. |
Zijn dit geruchten of kun je me een bron geven. Lijkt me weer cool een vette thuiswedstrijd! :tongue2 |
|
|
| DJ_Massive |
noem je dat een combi?
combi zou t geweest zijn als kane ook echt SAMEN met die djs iets deed
dit is gewooon eerst rock concert en daarna 2 dj sets :rolleyes: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|