return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
tiistain tanssi-ilta

skip
@ ylex
skip
eli läppää tiistain tanssi-illasta!

mikä biisi mahtoi olla toi jonka orkidea soitti nyt just
miro - by your side (ronski speed dub):n jälkeen? aivan mahtavaa musiikkia muutenkin tullut koko tämä tiistai ilta nyt! nam nam!

edit:

fictivision vs. phynn - escape

se olikin! kuulosti vaan niin tutulta ja hyvältä, mutta en millään muistanut mikä oli biisin nimi!:D
BetaFactory
Minä olen taas aivan toista mieltä. Mielestäni aika kehnoja biisejä loppupäässä, Agnelli & Nelson, Super8 jne. liian melodista kräsää minulle. Nuo keskimmät techno-biisit + ensimmäiset biisit upposivat toisaalta vähän paremmin, vaikka Naked Angel on tullut kuunneltua liian monta kertaa jo. Jos tätä eilisen settiä verrataan viime kuukaudeen settiin, niin se vanhempi voittaa 10-1. :)

EDIT: Ja vielä voisi lisätä, että IMHO Marco V:ltä on ennen ilmestynyt tätä uusinta biisiä paljon parempaa matskua.
BetaFactory
Nojaa, näin jälkikäteen pitää myöntää että olen muuttumassa mielipidettäni positiivisempaan suuntaan. Loppujen lopuksi aika hyvä miksaus. Setin kohokohdat mielestäni:

Disco Brothers - Come With Me
Mr. Sam - Naranja (Dimitri Remix)
Sander van Droon - Loaded
Solar Factor - Fashion Slam
Mr.Mystery
Hmm, ei kukaan sattunut saamaan tuota talteen? Itse olin duunissa ja kuulin vain ensimmäiset puoli tuntia (21-21:30).

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland