|
|
| GrimReaper |
Mm.. Ambient versio Deep Forestin Sweet Lullabysta oli loistava aloitus setille, tosin itse pidän enemmän Jam El Marin miksauksista.
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix) ihan kivaa tech housea mut Eric Prydzin samaisesta biisistä tekemä mixi vie kyl voiton Marcon luomuksesta.. |
Jep, Prydzillä on paljon aivan helmi materiaalia, sekä omaa että remiksejä. Omasta materiaalista paras julkasu on ehkä EP 2, jossa on mun suosikki Deeper Still. Harmi että osaa miehen mikseistä on tosi vaikee saada, kaikkia kun ei o julkastu eikä julkasta. |
|
|
| skip |
ah! kiitoksia! pitääkin pistää imutellen! :D |
|
|
| Puuhis |
| Tänään taas! Toivottavasti tulee DJ Dizzyltä Drum 'n' Bassia. :cool: |
|
|
| BetaFactory |
Älkää ikinä kuunnelko trancea kelloradiolla! ;) Oli pakko kunnella kelloradiolla pari viikkoa sitten, ja jokainen pystyy varmasti kuvittelemaan millaista on kun kickit kuulostavat clapseilta. :)
Aivan toiseen asiaan. Minä en pidä siitä kun trancebiiseissä niitä selvästi erotettavia leadejä, esim. Miettisen soittamassa Whirlpoolin biisissä sellainen on olemassa, oli vissiin kitara juuri siinä tapauksessa. Menee vähän pop-puoleen, mielestäni.
Tähän asti olen pitänyt Solid Globen "Sahara" aika löysänä biisinä. Mielipide kuitenkin vaihtui totaalisesti tänään...se on oikeasti ihan hyvä. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|