|
EU val
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
vet att det är ett tag kvar men iaf :p jag måste erkänna att jag inte har 100% koll på vad dom olika partierna står för i EU parlamentet. vilka tänker ni rösta på? varför?
känner att jag måste ha mer koll... och argumentera om det är alltid en bra sak.. ;)
btw, vill ha en mer "Modernt" eu, utan massa jordbruksskit, byrokrati etc... är oxå starkt för eu stat.. o jo jag vet att man inte kan ändra allt det genom parlamentet men iaf :p
discuss. |
|
|
| dj_hysterix |
| EDIT = bilden är för stor och onödig:p |
|
|
| DJ_Laszlo |
| ^^^ Bah - propaganda! :D |
|
|
| dj_hysterix |
nä..bara en bild för o visa att jag e moderat :)
och dom vill verkligen inte ut ur EU :D |
|
|
| ShyTrance |
| vadå ne ^^^d e visst propaganda ;) |
|
|
| Versace |
jag undrar verkligen hur det kommer att gå med EU till slut, med tanke på att vissa länder bryter mot regler o bestraffas ej, hur det kommer att gå med euron då en kraftig lågkonjunktur slår till i vissa större länder, men inte i mindre?
tror att projektet är dömt att misslyckas, eller iaf inte uppnå mål den satt upp... |
|
|
| Amnezia |
lite "off-topic" kanske..men såg dokumentären om världens undergång igår på 3an...där menar dom att EU kommer bli den stora makten som kontrollerar hela världen med en stor "ond" ledare:p :p
kanske borde gå ur innan Göran Persson blir sugen på å kandidera till platsen som världens härskare:p:rolleyes:
iövrigt har jag igen aning om hur man ska rösta:tongue3 |
|
|
| St_Andrew |
har läst lite nu.
tror jag ska rösta på folkpartiet. dom vill reformera dom delar av EU jag tycker är dåliga. Men även centerpartiet funderar jag seriöst på ( :wtf: :wtf: :wtf: ), dom ville skapa ett federalistiskt EU, vilket jag tror är ett måste, dock var dom inte lika posetiva till jordbruksreformer...
dj_hysterix: moderaternas europa sida klanka bara ner på sossar, tänker inte rösta på dom :rolleyes:
| quote: | AC
hur det kommer att gå med euron då en kraftig lågkonjunktur slår till i vissa större länder, men inte i mindre? |
typ som nu då? |
|
|
| AC. |
dj_hysterix :
Vad jag menade var att jag ville det, knappast Moderaterna :)
St_Andrew:
usch, vad har jag sagt nu... Vilken tråd? måste syftat till när inflationen slår helt olika i olika länder.
"Göran Persson blir sugen på å kandidera till platsen som världens härskare" :nervous: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by AC.
St_Andrew:
usch, vad har jag sagt nu... Vilken tråd? måste syftat till när inflationen slår helt olika i olika länder. |
oj var visst Versace som sagt det... sorry :p |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by AC.
dj_hysterix :
Vad jag menade var att jag ville det, knappast Moderaterna :)
|
Varför vill så många ut ur EU, vad är det som är så dåligt med det? :conf: |
|
|
|
|