|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kijk maar uit of ik maak het bekend jij beest!
:stongue: :stongue: |
bwhahahaha! mijn lovemonster!!!
oeiiiiiiiiiiiiiiiiii!! hartje *klop klop klop*
en visje! goedzo!! gewoon gaaaan met die banaan! hahahaha ik ben een beetje blij vandaag :p |
|
|
| TimeportE |
jowww. asta en alle andere clubs in nederland werken vrijwel hetzelfde, de uitsmijters hebben voor het eerst in hun leven beetje macht en daar maken ze optimaal gebruik van,
zoals al eerder werd gezegt
| quote: | | Ik sluit me hierbij aan, goed gekleed gaan, vriendelijk groeten als de uitsmijter goede avond zegt, handjes uit de zakken, jasje open en niet met een te grote groep aankomen lopen. Dan moet het niet teveel problemen opleveren. |
en meneer en mevrouw die gesprekken mogen over de pm he (ook al zijn fotos altijd leuk):tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ambs
bwhahahaha! mijn lovemonster!!!
|
Monster? Heb je je eigen avatar wel eens gezien? :p
En Timeport, rustig maar hoor, ik ben niet diegene waar zij een crush op heeft en pm-sex hebben we dan ook niet :D
Daarvoor moet je bij . . . . . . zijn! ;) |
|
|
| John |
kheb bij de asta nog nooit probleme gehad, maar ja, wie wil mij nou niet binne hebbe:rolleyes: :D ben er overigens een half jaar nie geweest alweer dat wel.
| quote: | | Ik sluit me hierbij aan, goed gekleed gaan, vriendelijk groeten als de uitsmijter goede avond zegt, handjes uit de zakken, jasje open en niet met een te grote groep aankomen lopen. Dan moet het niet teveel problemen opleveren. | (Y) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Timeport, rustig maar hoor, ik ben niet diegene waar zij een crush op heeft en pm-sex hebben we dan ook niet :D
Daarvoor moet je bij . . . . . . zijn! ;) |
pm sex das weer eens iets anders, btw pm mij die naam maar door :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|