return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
vad har ni för smeknamn?

Amnezia
hm..det enda riktigt smeknamnet jag har e typ nygren..som ¨då e mitt efternamn:P:P typ börja me det i andra klass å sen dess har både lärare kompisar osv kallat mig nygren,nygge,neugren (tysk verre):p osv...vi va 4 thomas i klassen så va nog därför det blev nygren..så det har följt me i säker 12-13år nu iaf...
det där me att kompisar frågar efter nygren i telefon känner jag oxå till...men e lurre...e bara jag som kallas det i familjen så....:cool:
online nick har manju haft så det räcke rå fylla ett helt släkträd me...
amnezia,rapture,§olar§un,subliminal osv osv...:tongue3
Kongo_kim
du där bakom busken kallas jag :D
Powell
quote:
Originally posted by Amnezia
hm..det enda riktigt smeknamnet jag har e typ nygren..som ¨då e mitt efternamn:P:P typ börja me det i andra klass å sen dess har både lärare kompisar osv kallat mig nygren,nygge,neugren (tysk verre):p osv...vi va 4 thomas i klassen så va nog därför det blev nygren..så det har följt me i säker 12-13år nu iaf...
det där me att kompisar frågar efter nygren i telefon känner jag oxå till...men e lurre...e bara jag som kallas det i familjen så....:cool:
online nick har manju haft så det räcke rå fylla ett helt släkträd me...
amnezia,rapture,§olar§un,subliminal osv osv...:tongue3

du heter alltså Thomas nygren ? de heter morsans gubbe också :) tänka sig
JayBee
quote:
Originally posted by Powell
+1 :p

brukar bli kallad Tompa, Tompalinen(pga mitt halvfinska påbrå), linen, tompis osv :)
jag kände oxo en tompalinen i plugget :) vad heter du i efternamn?
Cloudburst
quote:
Originally posted by dbl
jasså.. och vart bor/heter denna fermen då???

kanske e samma :eek:

Han heter Christofer och bor nära mig vid typ Kungsbacka...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden