return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
vad har ni för smeknamn?

Powell
quote:
Originally posted by Sand Leaper
d'oh :stongue:

+1 :p

brukar bli kallad Tompa, Tompalinen(pga mitt halvfinska påbrå), linen, tompis osv :)
SWE_TRANCE
Blir i 95% av fallen kallad "jare". Från efternamnet.
Dom som jag inte umgås med så jättemkt kallar mig "Micke", "Mike". Från förnamnet.
Har även fått ett par öknamn genom åren.
När jag körde moppe så kallades jag "spaceman" ibland eftersom hjälmen jag hade var så stor :p
En poolare kallar mig "froggy" för att jag drog upp badshortsen upp till armhålorna en gång när jag skulle hoppa i plurret. Ser ju ut som att man har ganska långa ben då :)
dbl
quote:
Originally posted by Cloudburst
Typ ringer hem till nån:
-"Ja, hej e Svensson där?"
-"Ja, detta är svensson"
-"eh, jag menar kalle"..

hehe.. har en polare som har 4 syskon... och vi kallar honom oftast efter efternamnet, så lite jobbigt om man ringer hem till honom och frågar efter ferm.. finns ju nåååågra att välja mellan.. hehe

så därför ringer jag honom alltid på mobilen... hehe
Cloudburst
quote:
Originally posted by dbl
hehe.. har en polare som har 4 syskon... och vi kallar honom oftast efter efternamnet, så lite jobbigt om man ringer hem till honom och frågar efter ferm.. finns ju nåååågra att välja mellan.. hehe

så därför ringer jag honom alltid på mobilen... hehe

jag känner en Ferm jag också...
DJ_Laszlo
Kallas till 98% för Laszlo - många har dock fortfarande inte förstått att det är mitt riktiga namn :)

Kallas också Lasseman av en del polare...samt Laz av några andra...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden