|
|
| BetaFactory |
Moi,
Onko tosiaan niin, että Kernkraft 400:n melodia on vanha leadi jostain toisesta vanhemmasta biisistä? Nyt ärsyttää kun muistini vaikuttaa niin lyhyeltä, on nimenomaan niin, että kuulin jotain miksiä/settiä tai kyseessä olisi jopa voinut olla yksi mun kaikista kokoelmalevyistä. Kuitenkin minulla oli heti accessia tracklistiin, ja huomasin että sekä tuottaja että biisin nimi olivat vieraita minulle. Jaa, miten saataisiin tämä sotku selvitettyä? ;) |
|
|
| GrimReaper |
| Alunperin Kernkraft 400:n melodia on lähtöisin Lazy Jones -nimisestä Commodore 64 -pelistä (1985), säveltäjänä David Whittaker. En osaa sanoa onko siitä tehty muitakin versioita. |
|
|
| BetaFactory |
| Tuo kuulostaa hirveän tutulta, olen 99% varma että tuo just oli se, minkä minä luin (C64, tuota Whittakeria en muista). Kiitti. Pitää nyt vain ruveta miettimään, missäpäin maailmaa olen viime päivinä tutustunut tuohon biisiin...:crazy: :conf: |
|
|
| digitalbeat666 |
no ny meni vähän asiasta kolmanteen mutta :)
onhan tuo Firestarterin kitarasämple myös prodigyn Baby's Got A Temper biisin Dub-versiossa ;) |
|
|
| BetaFactory |
| Firestarter who?/Firestarter what? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|