return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
beslag op platen Dylan Drazen na afloop optreden in NL

MaGiK54
Mogen ze vaker doen bij sommige dj's. Vooral sommige Engelse DJ's hebben er een handje van om niet op te komen dagen, omdat ze bv geen zin hebben om te draaien. Aanpakken die arrogante dj's, die denken dat ze alles te kunnen maken.
basd
Misschien moeten ze dit ook maar eens aan Cari Lekebusch laten lezen :p
AlFerox
vind het echt te triest om een dj na een optreden op te wachten om hem zijn plaatjes af te pakken. leuk, dan hebben ze zijn plaatjes.. wat hebben ze daar nou aan? :conf:
gelukkig is iemand zo slim geweest om snel drazens platen te verstoppen toen de politie gistermorgen aan de deur klopte bij reactor

bovendien is dit persbericht geschreven door die frank en berry zelf en dus behoorlijk eenzijdig. dus wacht met oordelen voordat je beide kanten van het verhaal kent, zou ik zeggen. er schijnt nog een hele hoop meer achter te zitten.
ik ken ook alleen één kant van het verhaal (die van het persbericht), maar vind het toch een erg sneue actie!! krijg een beetje het idee dat die beee maar uit rancune heeft gehandeld omdat hij zich als persoon aan de kant gezet voelde. daar komt bij dat ze dit hele gebeuren achter de schermen hadden kunnen afhandelen. niemand heeft namelijk die politie-inval gezien na afloop van het feest. nu hebben ze én zijn platen afgepakt én ze zetten hem nog eens publiekelijk voor het blok.
Little Theseus
Kan me idd voorstellen dat je dj carriere in 1 klap geruineerd wordt door zoiets.
En je platen verliezen is geen pretje.. Moet er niet aan denken! NOOOO!!! MY PRECIOUS!!!
-TAIS-
Vind het wel een beetje vreemde gang van zaken, helemaal dat het bookingsagency zelf een persbericht hierover uitgeeft.

Het is van de artiest natuurlijk niet erg fraai om niet op te komen dagen, maar misschien ligt de fout ook wel bij Rub.ber (misschien hebben zij Drazen wel te laat ingelicht ofzo, dat hij ondertussen die andere booking al zelf had geregeld, dat weet je niet). Zoals AlFerox al zegt, je hoort hier het verhaal maar van één kant.

Gelukkig heb ik er op Reactor zelf niets van gemerkt, Drazen draaide twee puike sets!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland