return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Dance department!

Ries'79
Ik wilde op deze mooie zaterdag avond even kwijt dat ik nog steeds er gecharmeerd ben van van diepens dance department! Na al die jaren luister ik nog steeds naar dit progamma met veel plezier. Het blijft vernieuwend en af en toe eens lekkere setjes zoals vanavond van Sander kleinenberg!

Luister door de weeks regelmatig naar ID&T radio maar word zo zouteloos van al die muziek zonder inhoud! .....

Waar gaat iedereen heen vanavond ik ga meer eens een keer kijken in club silly DE HAAG!
dj_spare
luisterde vroegah (;)) altijd naar DD, tegenwoordig niet meer, omdat ik hier beneden geen radio meer heb... is er ergens een webstream dan? :P
HiGH_NrG
Ik luister het tegenwoordig bijna nooit meer, ik vind het ten opzichte van vroeger slechter geworden. Vroeger had je nog die top 20 enzo... en tegenwoordig heb je vooral van die opgenomen setjes.

Misschien dat ik zometeen toch ff SK ga luisteren :)
Ries'79
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik luister het tegenwoordig bijna nooit meer, ik vind het ten opzichte van vroeger slechter geworden. Vroeger had je nog die top 20 enzo... en tegenwoordig heb je vooral van die opgenomen setjes.

Dat is idd wel heel erg vroeger, top 20 met pronti en kalmani! het is wel zo dat de scene zo veranderd is de meeste jan lul dj heeft al een eigen prog. bij id&t! en om vernieuwend te blijven zijn ze een andere weg ingeslagen. Eerst twee uur zeer gevarieerde kletsers en daarna wat opgenomen setjes van super dj's. Je kan zeggen wat je wilt maar het zijn geen sets van B ganituur! (deep dish, kleinenberg, lopez, sathosie, cox, remy, etc etc) Ben wel blij dat het niet meer die standaard trance is!
Freezel
Ik vind Dance Department juist minder worden. Tot een jaar of 2 terug hadden ze de uitzending van 20:00 tot 00:00 met 3 gast dj's en een uurtje opwarmen.

Tevens is de 538 Party Night ook niet meer wat het was. Vroeger liveregistraties uit de Eau, After Hour Power of gewoon de hele nacht live. Tegenwoordig setjes van 30 minuten van eerdere setjes uit Dance Department of gewoon een cd opzetten. V Dit vindt ik echt een enorme achteruitgang.

Dance Department blijft wel uniek. Het is toch een van de eerste dance programma's op de NL-se radio :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland