return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Kryssningsönskemål

reveal
Steve sa ju i nån tråd att festarrangörerna läser på forumen för att se vad folk tycker om olika saker, så jag hoppas att mondaybar läser den här tråden sjukt mycket :D

Silja Symphony tack! Festival är en liten mesbåt. ;)
Paradgatan ska vara dansgolv!
Två nätter!
Ett trancegolv (med hård trance) och ett technogolv. House är det bara Stockholms innefolk som lyssnar på, så det kan ni skippa helt :p

Tack på förhand :)
Smekbar
quote:
Originally posted by reveal
Silja Symphony tack! Festival är en liten mesbåt. ;)
Paradgatan ska vara dansgolv!
Två nätter!
Ett trancegolv (med hård trance) och ett technogolv. House är det bara Stockholms innefolk som lyssnar på, så det kan ni skippa helt :p

instämmer till fullo.. :)
mer techno, och större båt, och fler dagar!!! :D
DJ_Laszlo
Bra tråd - om inget annat får vi maila MondayBar om några dagar/veckor och referera till denna, då den förhoppningsvis är något av sönderspammad tråd av svenska TA's, och hoppas på att de ska lyssna på vårt gnäll och uppfylla vår innersta önskan om att få leka två nätter på den stora båten (Symphony) där techno är huvudtemat åtminståne ena kvällen - precis som förra Valborgskryssningen.

Jag lägger mer än gärna ut ett par 2-3 hundralappar extra för den stora båten och en trettiosextimmarskryssning - oavsett representerade genrer - men som tråden som sagt syftar till, mer täcknå åt folket :)

Uppfyll snälla MondayBar denna önskning - så vi kan gå vidare till listan av vilka DJ's vi helst vill se. :)
MojjMojj
håller fullt med 1000 kr lr mer är inget problem om man får chansen att festa lös under 48 timmar med både techno ena kvällen ochb trance den andra! :D
Proximus
nee House blir det för det tjänar man pengar på som fan, mycket mer folk som kommer, dessutom äldre (25+) som slösar väldigt bra pengar på sprit på grund av att de har jobb och pengar.

så för en arrangör är det mycket mer lönsamt att köra house än techno. så jag tror det kommer bli lite mer house på nästa kryssning faktiskt. =)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden