return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 
Kryssningsönskemål

reveal
quote:
Originally posted by Proximus
nee House blir det för det tjänar man pengar på som fan, mycket mer folk som kommer, dessutom äldre (25+) som slösar väldigt bra pengar på sprit på grund av att de har jobb och pengar.

så för en arrangör är det mycket mer lönsamt att köra house än techno. så jag tror det kommer bli lite mer house på nästa kryssning faktiskt. =)

Men oavsett det - om arrangören tillgodoser TAs önskemål, så blir det ingen house :p
jofawe
jag ser gärna en kryssning till =)
reveal
Tänkte bara förtydliga en sak. Jag skrev att det skulle vara ett technogolv bara för att jag vet att flera av er gillar det, för min egen del behövs bara ett fett hardtrancegolv! :D
JayBee
jofawe, de har sagt att det ska bli en till kryssning i år, dock obestämt datum men vi kan väl anta kanske en till lucia?

I alla fall så är jag själv mest intreserad utav trance men upskattar lite variation också :)

det borde vara såhär 1:a kvällen, Trance stort golv och techno&house på ett mindre eller 2 mindre golv. och sen andra kvällen Techno på stora golvet och Trance/house på mindre eller 2 mindre golv.

eller om det blir någon fet artist som typ sasha eller något i den stilen kan man ju lira prog-house på stora golvet ena kvällen.

men i alla fall, stor båt håller jag med om. men om det inte går att arrangera eller blir sämre av någon annan anledning som vi inte känner till så spelar det ingen roll. den båten som vi hadde sist dög bra den också :)
staz
en fet 3000+ kryssning i vintermörket för att värma våra kalla själar... oj oj oj.. lineup / golv spelar mindre roll för mig.. tech , house, trance, anything goes, det är folket som gör upplevelsen i första hand, litar på att monday bar fixar nåra feta njutbara dj namn ändå, finns alltid nåt som faller mig i smaken.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden