return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Technofest i Lund den 26e mars
View this Thread in Original format
reveal
Smekbar
weee fett med fest och sånt :)
bra tryck kan utlovas.. lokalen är jävligt najs från början, och vi ska nog fixxa till den lite extra just för den här kvällen.. egna specialmålade backdrops med stor sannolikhet samt kanske även en extra projektor med lite häftiga saker att visa.. :) det kommer iaf bli tung-gung deluxe på dansgolvet :) är ni från trakten så ska ni helt klart dyka upp tycker jag... är ju faktiskt väldigt billigt :)

mer info hittar ni som det står på flyern på
http://www.smekbar.se/concrete
reveal
Nån från TA som ska dit? Verkar som att anmälningarna har börjat trilla in till sist...
Smeagol
quote:
Originally posted by reveal
Nån från TA som ska dit? Verkar som att anmälningarna har börjat trilla in till sist...

Men... !

Jag är ju i Lund då!!!
*Går genast och fyller i anmälan* :)
reveal
Nån, förutom Smeagol, som tänkte ta sig dit?
Smekbar
funderar på det.. är inte helt hundra dock :)
Funfrock
ska fundera på saken till imorrn
och se om jag kan hitta någon att lura med isf
ecccc
antagligen 18 så mig släpper de inte in :(
Smekbar
nej du kommer alltså inte att komma in, tyvärr.
Absoluta miniåldern har varit 16, och det är endast i undantagsfall vi gått med på det. Medelåldern bland de anmälda ligger för övrigt kring 20-25 :)
Smeagol
Letade nästan ihjäl mig efter tråden på andra och tredje sidan innan jag insåg att något faktiskt kunde ha skrivit i den... :rolleyes:

Var ju tvungen att ha adressen så att jag kunde anmäla Micke med. :)

EDIT: Men... Fullt?!?! Vad är det för stil egentligen!? Jobbigt! :(

SteveTranz4ever
Fan synd man inte var på sydligare breddgrader idag då--- hade vart kul å se "Herr Smek" lira ;)

Hoppas ni får kul och ta gärna kort som vi får se... Blir det många och fina kan jag fixa upp dom på Liquid...
reveal
quote:
Originally posted by Smeagol
Letade nästan ihjäl mig efter tråden på andra och tredje sidan innan jag insåg att något faktiskt kunde ha skrivit i den... :rolleyes:

Var ju tvungen att ha adressen så att jag kunde anmäla Micke med. :)

EDIT: Men... Fullt?!?! Vad är det för stil egentligen!? Jobbigt! :(

Ta med dig micke så löser vi det :) Skickar mitt mobilnummer på icq, så kolla där
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement