|
|
| Dj_Irish |
Fan va gött att höra att det gick bra! Första lyckade techno-festen i Lund på många år (bortsett från den där Amnesia-grejen förra månaden)
Kul att se att mina kompisar dök upp hehe. Oväntat att Bahy skulle stå vid ljus-kontrollen...eller inte :P
Synd att jag inte var i skåne-land för då hade jag själv dykt upp. Men men, nu räknar jag med att det blir fler. Jag har ett par riktigt talangfulla techno-DJ kompisar ifrån Lund som hållit på i flera år ifall ni är intresserade ;)
*Edit* Eftersom jag inte kan stava så blev "fler" förvandlat till "fel" vilket ju ändrar innebörden av meningen lite grann... |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Oväntat att Bahy skulle stå vid ljus-kontrollen...eller inte :P
|
Lätt på listan över kvällens topp 3 oväntade grejor :p
Gjutet med lite DJ-kontakter, ska vi komma ihåg till nästa gång :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så hur gick det för Herr Smek ? :)
Fler bilder ? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
(bortsett från den där Amnesia-grejen förra månaden) |
Som vi för övrigt hade dubbelt så många besökare som :)
Steve, kolla in www.smekbar.se/concrete/ där ligger nog lite bilder... |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Så hur gick det för Herr Smek ? :)
|
mer bilder kommer snart, dvs så fort reveal fattar att han ska skicka dem till mig :)
det gick skitbra för mig, fick faktiskt höra att ett ganska stort gäng verkar ha kommit till stor del för att se mig spela, vilket jag förstås tycker är jävligt kul :) (folk tyckte tydligen jag var duktig på amnesia :D). Spelade ju som sagt en egen låt som jag blev klar med samma dag och den fick faktiskt jävligt bra mottagande :) vill ni höra demo av den finns det att hämta
här :)
det kommer med stor sannolikhet bli fler fester, men kommer nog dröja ett tag... det var en intensiv månad med jävligt mycket fixande för att få det att gå ihop :) kul var det dock! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|