|
Housebileet @ The Club, Hki tänään
|
|
|
| GrimReaper |
Tänään olisi Octans Recordsin pitäjän, Jari Pohjolaisen 28 vee synttäribileet klo 23-04 Clubilla Helsingin Simonkadulla. Liput 7e ja sisäänpäästäkseen pitäisi olla 24vee, mutta allekirjoittaneen *köhköh* kanssa pääsisi ilmaseks "+1" avecina. Ja about 100 ekaa asiakasta saa vielä drinkkiliput. :eyes:
DJ:nä päivänsankari Pohjolainen itse, Ant0n sekä vierailevana tähtenä Streetin Jokke myöskin poikkeuksellisesti housea pyörittämässä.
Mikäli olet n. 24, tunnet intoa houseen ja haluut tulla mukaan, niin pistäpä vastausta. Ja muistakaa, vain 1 pääsee mun mukana. |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Tänään olisi Octans Recordsin pitäjän, Jari Pohjolaisen 28 vee synttäribileet klo 23-04 Clubilla Helsingin Simonkadulla. Liput 7e ja sisäänpäästäkseen pitäisi olla 24vee, mutta allekirjoittaneen *köhköh* kanssa pääsisi ilmaseks "+1" avecina. Ja about 100 ekaa asiakasta saa vielä drinkkiliput. :eyes:
DJ:nä päivänsankari Pohjolainen itse, Ant0n sekä vierailevana tähtenä Streetin Jokke myöskin poikkeuksellisesti housea pyörittämässä.
Mikäli olet n. 24, tunnet intoa houseen ja haluut tulla mukaan, niin pistäpä vastausta. Ja muistakaa, vain 1 pääsee mun mukana. |
Ilmaisen kutsun ovat saaneet vissiin kaikki Octansin kannsa asioineet. Muuten vois lähteä, mutta kun olen tällainen junnu. Tai sitten en ole vanhus. |
|
|
| GrimReaper |
| Juu siis kutsun on saanu kaikki Octansin asiakkaat, mutta ilmasen sisäänpääsyn (ja niille 100:lle ekalle Clubin VIP-asiakkaalle drinkkiliput) saadakseen piti ilmoittaa tulemisestaan maililla eiliseen mennessä. |
|
|
| diffas |
| no eipä tarvi clubillekaan mennä ku o eläkeläisten ikärajat. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by diffas
no eipä tarvi clubillekaan mennä ku o eläkeläisten ikärajat. |
Parempi niin ettei oo jatkuvasti kaiken maailman nappuloita inisemässä. :toothless
Soipa siellä sitten keskimäärin parempaa musaakin kuin mitä K18-paikoissa yleensä.. ei soi ylikaupallista poppia/r'n'b:tä (esim. Britneyt tai vastaavat) eikä perinteistä tusinasahakiksua vaan fiilistelevää housea ja progea. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|
|