|
|
| DJ_Laszlo |
| 12 kbps?! Det var illa. Min host har ju jävligt bra hastighet - kan var många andra som tankar den - lade en post om videon i Pictures/Party Review forumet också - eller så har han tröttnat på att jag lägger upp så stora filer och strypt bandbredden - jag vet inte - hoppas ni får hem den och att ni gillar den i alla fall :) |
|
|
| ScuL |
jag har sett en del nu. :)
darkraver lirar ingen hardstyle f.ö. men oldschool hardcore som kallas också jumpstyle. hur som helst, värför läggde du inte till ljudet från de livesets? det vore mycket bättre :) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag har sett en del nu. :)
darkraver lirar ingen hardstyle f.ö. men oldschool hardcore som kallas också jumpstyle. hur som helst, värför läggde du inte till ljudet från de livesets? det vore mycket bättre :) |
hmmmm...jag orkade inte krabba :) Ska till Göteborg nu och stannar där över helgen - förhoppningsvis får jag tid över till att lägga upp filmen från de två senaste kryssningarna nästa vecka :) |
|
|
| ScuL |
| har du nåt emot det om jag klippar ut darkraver settet och ersätter ljudet (i en mix med cameraljudet iofs) |
|
|
| DJ_Laszlo |
| quote: | Originally posted by ScuL
har du nåt emot det om jag klippar ut darkraver settet och ersätter ljudet (i en mix med cameraljudet iofs) |
Nope - det är lugn puckar. Du får göra vad du vill, bara du låter hemsideadressen vara kvar nere i hörnet :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|