return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
aanslagen in madrid

total woot
Frans Bauer
Marianne Weber
Jan(tje) Smit....

Maar zonder gekheid, je kunt je wel druk maken over dit soort zaken, maar je schiet er geen bal mee op. Feit is gewoon dat de bevolking (in dit geval Nederlanders) in gevallen als deze gewoon moeten afwachten en hopen dat alles goed gaat...
SnuggLe
quote:
Originally posted by total woot
Frans Bauer
Marianne Weber
Jan(tje) Smit....

Maar zonder gekheid, je kunt je wel druk maken over dit soort zaken, maar je schiet er geen bal mee op. Feit is gewoon dat de bevolking (in dit geval Nederlanders) in gevallen als deze gewoon moeten afwachten en hopen dat alles goed gaat...

Je schiet er best wel wat mee op, je kan best alert blijven of weet ik veel wat.

Kijk, d'r gebeurt ontzettend veel op dit moment. Achter de schermen zijn ontzettend veel mensen aan het werk op NL te beveiligen tegen zo'n aanslag. Verlof is ingetrokken, veel vakanties gaan niet door; veel mensen op standbye etc. Als je alleen al weet wat er voor een mankracht STANDAARD in Den Haag opgaat aan 'posten' (die hokjes bevolken 24 uur per dag die voor belangrijke punten staan)....dat zijn minstens 50 posten, dus reken maar uit.

En deze dreiging is er echt wel, anders hadden ze zoiets niet naar buiten gebracht. Ik heb gisteren bewust het binnenhof gemeden bijvoorbeeld, omdat gisteren dat ultimatum afliep plus daar alle EU-commissarissen waren in het kader van het Nederlands voorzitterschap.

Ik vertrouw al die lui bij mij in de buurt totaal niet :)

quote:
Originally posted by basvh
ze geven niet voor de lol zoŽn waarschuwing, al is het denk ik wel uit voorzorg.

Goh wat denk je dan? TUURLIJK uit voorzorg, d'r is toch nog niets gebeurd? :rolleyes: ;) :P
FunkySimon
Ik ben ook extra alert moet ik zeggen.

Van de week nog heb ik nog een verdacht figuur doorgebeld aan de politie..

maar zijn verklaring was dat hij te vroeg was...

Hitman
quote:
Originally posted by FunkySimon

Oppassen jongens, die kerel is levensgevaarlijk...
Chicane
Zie ik daar een C4-gordel rond zn middel hangen? :eyes:

on topic: boeit niet veel eigenlijk.. het enige wat ze hier kunnen opblazen is de graanschuur :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland