|
|
| Jay M |
Ik zeg niet dat het waar is, ik weet niet wat waar is. En veel dingen zul je ook nooit weten. Insiders horen dingen die niemand mag weten, en je moet weten dat niemand dat WIL weten (volg je t nog). De burger zal nooit de waarheid ten gehore gebracht worden.
Mensen die hoog staan in de politiek maken soms rare sprongen. Ken je de verhalen van wat bush deed toen hij hoorde dat er een vliegtuig in het wtc was gevlogen... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Jay M
Ik zeg niet dat het waar is, ik weet niet wat waar is. En veel dingen zul je ook nooit weten. Insiders horen dingen die niemand mag weten, en je moet weten dat niemand dat WIL weten (volg je t nog). De burger zal nooit de waarheid ten gehore gebracht worden.
|
heb jij het script van de x files geschreven ofzo :D :D :D :D |
|
|
| Duke2003 |
jij hebt te veel films gezien hoor echt niet dat een premier die het toch al goed doet in de peilingen zijn eigen mensen ombrengt.
maar on-topic: het is echt onmogelijk om te zien nu wie de daders zijn voor mij. de ETA lijkt me wel n heel makkelijke keus van de spaanse regering, ik weet niet of de ETA het zo groot zo aanpakken. toch vind het ook wel heel cheap om meteen "de moslims" de schuld te geven, ten eerste is het een kleine groep gekken die die hele moslimwereld in een hoekje van evil bastards drukt en dus niet "de moslims", maar ook is t raar om al queda de schuld te geven. zo vlak voor de verkiezingen is t logischer als t n spaanse groep is, al queda zou ook wel weten dat ze hiermee rechts in de kaart spelen en daar hebben ze niks aan |
|
|
| Jay M |
| quote: | Originally posted by Duke2003
jij hebt te veel films gezien hoor echt niet dat een premier die het toch al goed doet in de peilingen zijn eigen mensen ombrengt.
|
Haha hee mooi man ik gooi een muntje waar iedereen op gaat schieten :p
Punt is dat je nu inderdaad niet een schuldige kan aanwijzen en dat je ook niet precies de oorzaak weet van de aanslag. Je moet gewoon niet vergeten dat mensen in de politiek dingen doen die mensen kwaad of angstig kunnen maken. Dus de westerse wereld moet ook naar zichzelf kijken hoe dit veroorzaakt zou kunnen zijn... (Niet dat westerse politiek aan deze aanslag schuld heeft, degene die de bom legt is natuurlijk de schuldige.) |
|
|
| Duke2003 |
| hahah mooie dan :D maar je hebt wel gelijk, doordat de westerse wereld zo arrogant en egocentrisch is lokken ze dit soort dingen uit. niet dat ik het goedkeur, het is te gek voor woorden dat dit soort dingen gebeuren maar de oorzaken liggen wel in het optreden van onze lieve leiders |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|