return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
aanslagen in madrid

basvh
het zou me niks verbazen als die moslims dadelijk nederland uitkiezen als volgend doelwit. Een flink busje vol met explosieven bij pernis waar al die chloor en benzine raffinaderijen staan. :nervous: :nervous: :nervous: :eek: :eek: :eek: :eek:
Fkwebeman
Akzo Delfzijl (oa Chloor)
DSM Geleen (ook chemisch)

of idd de olievoorraden bij rotterdam.. :nervous: :nervous:
Rudy
quote:
Originally posted by basvh
het zou me niks verbazen als die moslims dadelijk nederland uitkiezen als volgend doelwit. Een flink busje vol met explosieven bij pernis waar al die chloor en benzine raffinaderijen staan. :nervous: :nervous: :nervous: :eek: :eek: :eek: :eek:

Denk niet Rotterdam een doelwit is aangezien een groot deel van de bevolking zelf ook uit landen zoals Afghanistan en Irak komen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by basvh

Dan zit ik goed, want hier in de buurt wonen ze allemaal, dus komt hier geeeeeeeeeeeeen aanslag ;)
basvh
quote:
Originally posted by Rudy
Denk niet Rotterdam een doelwit is aangezien een groot deel van de bevolking zelf ook uit landen zoals Afghanistan en Irak komen.

tijdens 9/11 zijn ook heeel veel moslims omgekomen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland