return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
aanslagen in madrid

Hitman
Extrema heeft ook de nodige voorzorgsmaatregelen genomen: dubbel hekwerk met honden ertussen en extra beveiligingspersoneel vanwege het terreuralarm (paar mooie woorden voor galgje)
New Wave
Ik heb Osama effe een sms gestuurd met de boodschap dat de Kuip ook een zeer geschikte plek is om wat knalvuurwerk achter te laten.
TranceZoner
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb Osama effe een sms gestuurd met de boodschap dat de Kuip ook een zeer geschikte plek is om wat knalvuurwerk achter te laten.

LAAT JE RIMMEN, GEK!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
Valhalla
Er werd ook gesproken over zogenaamde soft-spots, zoals evenementen waar veel mensen aanwezig zijn. Tijdens de zomer zijn er veel van dit soort evenementen zoals bijvoorbeeld Dance valley, Mysteryland of zoals hier nu de Tilburgse Kermis. Dit zijn toch relatief eenvoudigere targets dan zoiets als de ambassade en het effect is groot omdat er veel mensen aanwezig zijn (chaos + paniek).
Kakao
Ach ja, ik ga toch niet thuiszitten of me plannen wijzigen omdat er eventueel ergens een aanslag gepleegd gaat worden. Dus het boeit me verder niet zo gek veel, kan er ook toch niks aan veranderen.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland