|
|
| BetaFactory |
| Voisitteko suositella yksittäisiä Flutlicht-biisejä? Minä olen lähinnä tähän asti tutustunut ainoastaan näihin kahteen: Marc Dawn - Expander [Flutlicht Remix] ja Green Court - Silent Heart [Flutlicht Remix] (varmasti olen "anonyymisinä" kuullut muita Flutlichtin biiseistä joissain seteissä tuon ohella). |
|
|
| skip |
parhaimpina mieleeni tulee jo mainitsemasi marc dawn - expander (flutlicht remix):n lisäksi
thrillseekers - dreaming of you (flutlicht remix)
alex bartlett - amnesia (flutlicht vs. s.h.o.k.k. 12" mix)
the mystery - all i ever wanted (devotion) (flutlicht mix)
ja onhan noiden moni oma tuotoskin kovaa laatua, mutta noi neljä on mun mielestä parasta flutlichtia. kannattaa tsekkailla myös s.h.o.k.k. tuotantoa jos flutlicht iskee. muistaakseni puolet flutlichtistä on puolet s.h.o.k.k.ista myös. |
|
|
| Sting Ray |
| Oma suosikki on Flutlicht - Mutterkorn |
|
|
| Mr.Mystery |
Reverbin saundi on kyllä niin uniikki että sen tunnistaa heti. Otetaan vaikka esimerkiksi Dj Tatana - Soulcry. Ei varsinaisesti Flutlichin biisi mutta kuulostaa hyvin samalta koska se on Reverbin tuottama.
Flutlicht - The Fall (Deep Fall Mix)
Dumonde - God Music (Flutlicht Remix)
Kannattaa myös tutustua S.H.O.K.K.iin koska siinäkin on Reverbillä näppinsä pelissä. Tai siis oli, kun meni pistämään hanskat naulaan toistaiseksi määrittelemättömäksi ajaksi :( |
|
|
| Calon |
Flutlicht - Icarus
Flutlicht - Ahmea |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|