|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by Smekbar
här e flyern till festen:
http://www.magia-aural.com/gatheringoflight.jpg
Sunshinetribe som anordnar, de har ju kört en hel del fester här nu på senare tid och det har varit rätt sjyssta grejer hittills :) |
Hehe, gamla hederliga sunshine tribe. Var du där Ivar? Vädret var inte det mest stabila under dagen så jag skippade det. |
|
|
| CJ InterCity |
| låter finfint, men jag vet fortfarande inte var det är någonstans :conf: |
|
|
| sipowitz |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Hehe, gamla hederliga sunshine tribe. Var du där Ivar? Vädret var inte det mest stabila under dagen så jag skippade det. |
Hmmsi nu blev jag lite förvirrad, antingen har irish varit i framtiden eller så står det fel datum på flyern.. för den 12 Juni har ju inte varit ännu... |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by sipowitz
Hmmsi nu blev jag lite förvirrad, antingen har irish varit i framtiden eller så står det fel datum på flyern.. för den 12 Juni har ju inte varit ännu... |
Mwahaha! Är väl inte mitt fel att jag inte kan läsa datum eller? :p
...uppenbarligen mer senil än vad jag anade... |
|
|
| Smekbar |
haha johan har du blivit skogstokig? :p
nej jag har alltså inte varit där ännu, men tänker defenitivt sticka dit :) jag hoppas på att stöta på lite trevlig sweta-människor där också...? :)
cj_intercity... man får ringa dem typ samma dag för att få reda på var festen är eftersom de inte lär ha tillstånd... :) de vill liksom helst inte få dit farbror polisen då :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|