return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 [4] 5 
The Obsession @ Helsingborg

Dj_Irish
quote:
Originally posted by Smekbar
här e flyern till festen:
http://www.magia-aural.com/gatheringoflight.jpg
Sunshinetribe som anordnar, de har ju kört en hel del fester här nu på senare tid och det har varit rätt sjyssta grejer hittills :)

Hehe, gamla hederliga sunshine tribe. Var du där Ivar? Vädret var inte det mest stabila under dagen så jag skippade det.
CJ InterCity
låter finfint, men jag vet fortfarande inte var det är någonstans :conf:
sipowitz
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Hehe, gamla hederliga sunshine tribe. Var du där Ivar? Vädret var inte det mest stabila under dagen så jag skippade det.

Hmmsi nu blev jag lite förvirrad, antingen har irish varit i framtiden eller så står det fel datum på flyern.. för den 12 Juni har ju inte varit ännu...
Dj_Irish
quote:
Originally posted by sipowitz
Hmmsi nu blev jag lite förvirrad, antingen har irish varit i framtiden eller så står det fel datum på flyern.. för den 12 Juni har ju inte varit ännu...

Mwahaha! Är väl inte mitt fel att jag inte kan läsa datum eller? :p

...uppenbarligen mer senil än vad jag anade...
Smekbar
haha johan har du blivit skogstokig? :p
nej jag har alltså inte varit där ännu, men tänker defenitivt sticka dit :) jag hoppas på att stöta på lite trevlig sweta-människor där också...? :)

cj_intercity... man får ringa dem typ samma dag för att få reda på var festen är eftersom de inte lär ha tillstånd... :) de vill liksom helst inte få dit farbror polisen då :)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden