|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Funfrock
12 Juni, 2004: The Obsession 4.0 - Cosmic Gate, Progresia, Michael Splint + fler
http://www.theobsession.tk |
Fortfarande aktuellt? Jag hittar inget på deras hemsida... |
|
|
| Smekbar |
| ähhhh det e ju en skogsfest med massa skön psytrance samma dag i malmötraken... drar lätt hellre dit, har t.o.m. redan bestämt att jag ska dit :) kalashärligt med sommarens första, och förhoppningsvis väldigt långt ifrån sista, skogsraaaajv :) |
|
|
| CJ InterCity |
| berätta mer om skogsfesten :eyes: |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by reveal
Fortfarande aktuellt? Jag hittar inget på deras hemsida... |
vad jag hörde sist så var det uppskjutet på framtiden, dock var det väl visst en del andra saker på gång. |
|
|
| Smekbar |
här e flyern till festen:
http://www.magia-aural.com/gatheringoflight.jpg
Sunshinetribe som anordnar, de har ju kört en hel del fester här nu på senare tid och det har varit rätt sjyssta grejer hittills :)
| quote: | WE´RE BACK!!!!!
Efter diverse utlandsresor o annat flum har vi samlat stammen igen och välkomnar sommaren
med en första mysig utomhusfest!
Denna gång får vi besök av KLUSTER från örebro som kommer ner med sin skruvade psytrance för
att tvinga igång våra ben på dansgolvet.
Vi har även bjudit in URSA, IRIX och NOS som kommer och förgyller vår natt med blandat
örongodis och som grädden på moset kommer MATT WITH AN S och NEXUS som vanligt att göra sitt
bästa för att ge oss en oförglömlig upplevelse.
Vi kommer vara tvungna att ta 50 kronor inträde. Detta är enbart för att täcka diverse utgifter och
pengarna kommer gå direkt till ljud och artister. Eventuellt överskott kommer sparas och
användas till att anordna ännu fler och bättre fester. Så om vi missar att ta betalt (vilket
är lätt mitt ute i skogen) så snälla var ärliga och kom fram och betala. Vi ordnar ju
festerna för er skull...
Även skräphantering är trevligt ifall det sköts på ett snyggt och trevligt sätt, där kommer finnas soppåsar att slänga skräp i, var vänliga släng skräp där. Samt fimpar från cigaretter, dessa är mkt jobbiga att plocka upp, så vi vore tacksamma ifall ni samlade dem på en plats.
Så vi välkomnar er alla till denna första (men inte sista) SunshineTribefest i sommar och
hoppas ni alla kommer med goda energier och sprider kärlek. Det tänker varjefall vi göra. |
|
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|