return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Logos/sigs request

M1cro5lave
behöver du en logo eller liknande så finns ett forum för dem som vill 'beställa'. Helt gratis, bara att fråga så fixxar det sig. Jag själv är en av dem som hjälper till med att göra logos/sigs.

Vi är dock inte så många, vi behöver fler medlemmar/mods/designers som kan hjälpa till. Är du intresserad är det bara att säga till mig eller admin så värdera vi om du är antagen till teamet eller inte. Du behöver inte vara proffs, bara du finns till och hjälper folk med att göra logos osv.

Du behöver bara ha kunskaper i photoshop för att vara med och kunna göra bilder/logos. Som sagt, du behöver inte vara proffs för att vara med. Med tiden så kanske vi kan tjäna pengar på det om det visar sig gå bra :)

Annars är det bara att fråga om du vill 'beställa' något så finns även jag där till hands.

Kontakta mig för mer info.

http://s4.invisionfree.com/Logo_designs/
DJ_Laszlo
Jag är absolut inget proffs, men jag kan gärna försöka bidra med det jag kan - i mån av tid givetvis - pluggandet tar upp en del tid.

Så sent som för tre veckor sedan hade vi fått några uppgifter i vår digitala bildbehandlingskurs att göra - ena uppgiften av dessa var att just skapa en logo till ett fiktivt företag.

Detta var loggan jag gjorde:

Sen om den duger eller inte, det är upp till er att avgöra :) Jag har några års erfarenhet av Photoshop - dock ingen världsmästare.
ShyTrance
om man reggar sig, blir man tvungen o göra loggos om någon frågar en ?
M1cro5lave
quote:
Originally posted by ShyTrance
om man reggar sig, blir man tvungen o göra loggos om någon frågar en ?

Nope. Om man reggar sig så kan du 'beställa' logos m.m. däremot. Man behöver inte bli en del av teamet bakom allt bara för att man reggar sig, att bli medlem och regga sig kan man göra ändå. Har man några frågor om photoshop osv. kan man fråga om sånt också.

Dj_Laszlo:
Ska se med admin om du kan joina teamet. Själv är jag inget proffs, men jag bidrar med det jag kan. ;)
Så jag ska nämna dig, tror säkerligen att du kmr med :D
jag pm:a dig om du kmr med...

Alla är välkomna att titta in!
ShyTrance
quote:
Originally posted by M1cro5lave
Nope. Om man reggar sig så kan du 'beställa' logos m.m. däremot. Man behöver inte bli en del av teamet bakom allt bara för att man reggar sig, att bli medlem och regga sig kan man göra ändå. Har man några frågor om photoshop osv. kan man fråga om sånt också.

ah, ok ok
jag kan lite photoshop, så om ni vill ha större team kan jag vara med :P

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden