|
|
| BetaFactory |
Morjensta,
Oletteko kuulleet siitä todella erilaisesta ja mielenkiintoisesta hepusta nimeltään Ior Bock? Aikamoinen tarina, 50-vuotias joka 90-luvulla lähti Intiaan ja Goaan, ja palasi sieltä kotiin goa trancen parissa. Sen jälkeen huhuttiin että herra Bock olisi järjestänyt omia goabileitä Gumträskin (Sipoo?) metsissä. Siis tosi hurjista bileistä nyt puhutaan. Onko tästä lisätietoa? |
|
|
| Nuutti |
Ior Bock kaiveli Sipoossa lapsuuteni kesämökkimaisemissa jotain Lemminkäisten temppeliä peruskallion sisältä. Väitti että sieltä olisi löytynyt portaat yms. mutta mä en huomannut mitään vaikka kävin katsomassa. Muuta en hepusta tiedäkään. Sillä oli jo silloin puolihullun maine ja nyt vielä tranceen hurahtanut! :haha:
Mutta ainakin varmaan mielenkiintoiset bileet. |
|
|
| QPS |
Juu, no pari vuotta takaperin tuli eksyttyä kavereiden kanssa yksiin goakesteihin, mutta ne loppu kyllä aikas lyhyeen meidän osalta, koska kytät tuli ja katsottiin parhaaksi poistua takavasemmalla. Osittain siksi, että Frendit valvoivat kyseistä aluetta, jossa kestitkin olivat niin ei olisi ollut hyvää niiden imagolle, jos meidätkin oltaisiin bileistä tavattu. Siitä tosin ei ole mitään tietoa, että kenen bileet olivat... Ja tosiaan tämä tapahtui eräänä kesäisenä iltana suomen ibizalla eli Porvoon aurinkorannoilla:D !!!
Mutta uskoisin, että jos Sipoossa jotain tapahtuisi niin tietäisin kyllä siitä... Taitavat olla vaan villejä huhuja ;)! |
|
|
| philly_FIN |
| itse olen saanut jo epävirallisen kutsun joihinkin goa/psyke bileisiin jonnekkin päin metsää, tuskin tulen sinne menemään koska ei oikein ole minun juttuni tuollaiset bileet :confused: |
|
|
| BetaFactory |
| Ovatko kunnon goa/psybileet harvinaisia "oikeassa" klubimaailmassa (Suomessa)? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Finland
|