|
|
| TOR |
er is al een tijd sprake van een Plastic Boy album, maar dat project gaat niet door. tenminste, er komt geen officiële release.
het album zal enkel te verkrijgen zijn via de Bonzai webshop.
het wordt niet iets speciaals met nieuwe tracks en zo, maar gewoon een compilatie van alle nummers onder de Plastic Boy alias.
op dit moment kun je al zo'n album bestellen trouwens, een soort van Best of Planisphere onder de naam 'Lektrophony'.
alle aandacht gaat nu uit naar het M.I.K.E. album (zomer?) en de DVD die eind dit jaar moet klaar zijn. |
|
|
| pooley |
Nu ff naar onze reporter ter plaatse:
"Wel Kevin, hoe is de situatie"
Laat het nieuws maar komen dus :) |
|
|
| Kaidreas |
| bwoa, maakt niet uit, of er geen nieuw werk tussen zit.. anything from plastic boy is massive. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by TOR
het album zal enkel te verkrijgen zijn via de Bonzai webshop.
het wordt niet iets speciaals met nieuwe tracks en zo, maar gewoon een compilatie van alle nummers onder de Plastic Boy alias.
|
good enough for me. Maar dat zal moeten wachten tot na de aankoop van mijn nieuwe computer (hopelijk eind April) |
|
|
| Wildfir3 |
Ik heb gehoord dat alles wat onder de alias Plastic Boy uitkomt eigenlijk simpelweg afdankertjes zijn van Push... maw: dingen die M.I.K.E. zelf niet goed genoeg vindt om de naam Push op te plakken...
Iemand die dit kan bevestigen? :p
Lijkt me wel sterk, zo'n succes halen met platen die ge ni goe vindt :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|